Welke kabel is de kabel van subwoofer

Audio, Bluetooth muziek streamen en navigatie
Plaats reactie
klaasbroek
Nieuw forumlid
Model PHEV: III (2013-2018) 2.0

Welke kabel is de kabel van subwoofer

Bericht door klaasbroek » 17 jan 2026, 07:36

Ik heb onlangs een andere radio ingebouwd in mijn outlander phev uit 2013 Werkt prima .
Is een Android radio van Davilon dvl 4029
Nu doet alles het prima behalve de subwoofer van mijn rockford systeem. Ik moet weten welke kabel de kabel van de originele kabelboom de kabel van de subwoofer is. Ik bedoel dan niet de aansturing aan/uit maar echt de geluidskabel. ( ik weet niet of deze er überhaupt is)
Ik kan nergens iets ervan terug vinden . Als ik weet welke kabel dit is dan kan ik er een enkele tulp kabel op zetten. Deze zit namelijk aan de Android radio unit .

Dus concrete vraag: heeft de originele Rockford radio kabelboom een signaalkabel en zo ja welke is dit?

Bmtouring
Site Admin

Re: Welke kabel is de kabel van subwoofer

Bericht door Bmtouring » 17 jan 2026, 09:17

Volgens mij zoek je deze info:

https://mmc-manuals.ru/manuals/outlande ... C00ENG.pdf

Als ik zo even snel kijk: als je een versterker hebt zitten daar alle speakers op aangesloten. Wat ik niet weet is of die versterker in de MMC zit of dat dat een aparte module is ergens. Maar dat kun je aan de andere speaker aansluitingen wellicht wel zien met deze schema's bij de hand.
Screenshot 2026-01-17 at 09.15.06.png

Hier staat veel meer: dan kun je de hele draadboom uitvogelen. [url]http://mmc-manuals.ru/manuals/outlander_phev/online/Service_Manual_2014/2016/index_M1.htm[/url]
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

klaasbroek
Nieuw forumlid

Bericht door klaasbroek » 17 jan 2026, 15:41

Super .hier kan ik wat mee.

Dankjewel

klaasbroek
Nieuw forumlid

Bericht door klaasbroek » 17 jan 2026, 15:51

Probleem zit hem nu erin dat ik de subwoofer niet afgesteld krijg omdat de nieuwe head unit een aparte sub aansluiting (enkele tulp) heeft en de oude originele unit waarschijnlijk een high power output richting versterker heeft en daar gefilterd word in die versterker .

Even uitpuzzelen hoe ik met behulp van t schema de aansturing van de versterker kan maken. Als ik die kan maken dan kan ik de subwoofer ook apart afstellen. Nu werkt hij mee met een normaal geluidskanaal waardoor afstellen niet mogelijk is zonder die deur luidspreker te veel te belasten .

Al met al leuk puzzel werk 👍👍👍

Plaats reactie