Na een flinke zoektocht van longlist naar shortlist zijn we uitgekomen bij de outlander. We hebben 2 exemplaren op het oog. Een 2018 (Nov) met 90k op de teller en een 2019 (Jan) met 120k op de teller. Onze voorkeur gaat uit naar de 2018 variant, maar nu ben ik wel benieuwd of er wezenlijke verschillen zijn tussen de 2 exemplaren. Het zijn beiden Instyle uitvoeringen. Ik meende gelezen te hebben dat vanaf 2019 er een ander accupakket in de my zou zijn gezet. Wellicht zit daar een belangrijk verschil. De vraag is of dit opweegt tegen de 30K meer aantal kilometers. Daarnaast is het natuurlijk nog de vraag wat het verschil is in status van de accu's op het moment. Tijdens een proefrit met de 2019 variant werkte de OBD2 plugin helaas niet. Eerst lukte het niet om hem te koppelen via bluetooth (pas na uitschakelen van ander BT verkeer) en toen er wel verbinding was kregen we in de watchdogg app dat de uitvoering niet herkend werd door de app...

Daarnaast viel het mij op dat het frontje van de boordcomputer compleet anders was. De een alleen touch screen (Rockford Fosgate?) en de ander met draaiknoppen.
Maw, naast de huidige staat van buiten accupakketten, waar moeten we qua verschillen rekening mee houden tussen beide jaartallen?
Al vast hartelijk dank voor de reacties