Bluetooth telefonie vraag

Audio, Bluetooth muziek streamen en navigatie
Plaats reactie
Bmtouring
Site Admin
Model PHEV: III (2013-2018) 2.0

Bluetooth telefonie vraag

Bericht door Bmtouring » 05 dec 2024, 21:14

Namens gebruiker Marcel de volgende vraag:

Ik heb nog nooit eerder een vraag gesteld via het forum, geen idee of en hoe dat dan kan of dat de vraag op deze wijze moet, dus via outlanderphevforum.nl en envelopje = mail.

Ik ben sinds 27-12-2013 de 1e eigenaar van een Outlander.
Sinds ruim 1 maand werkt mijn telefoonverbinding in de auto plots niet meer. Voor de duidelijkheid: er is geen sprake van een andere telefoon.
Ik ben al 2 maal terug geweest bij mijn dealer, zonder dat het probleem opgelost is.
Zelfs volledige reset heeft niet geholpen.

Als er gebeld wordt maakt de auto wel verbinding, ik kan gesprek aannemen (zie ook wie mij belt), men hoort mij dan wel maar ik hoor in de auto niets.
Bellen vanaf de stuurunit werkt ook niet, maar als ik in de auto vanaf mijn mobiele telefoon iemand bel, neemt de auto het automatisch over, echter weer zonder dat ik degene die ik bel, kan horen, degene die ik bel hoort mij weer wel.

Telefoon verwijderen, opnieuw koppelen, reset van hele systeem in de werkplaats etc.: niets heeft nog geholpen en de dealer weet het ook niet...
Ik zie ook geen gegevens van de beller/telefoonboek maar alleen een blauw onduidelijk scherm (zie de bijgevoegde foto)

Zou iemand enig idee hebben, mij kunnen helpen?
Over 2 weken heb ik weer een afspraak met de dealer maar bij voorbaat is al aangegeven dat ze niet kunnen beloven dat het probleem opgelost wordt.

Plaats reactie