Nieuwe aanstaande eigenaar met meteen wat vraagjes :-)

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
JayKay
Nieuw forumlid

Nieuwe aanstaande eigenaar met meteen wat vraagjes :-)

Bericht door JayKay » 28 mei 2022, 21:12

Hoihoi, eindelijk iets besloten te kopen dat op het laadsnoer past wat op ons huis zat bij aankoop :-)

Tenminste dat hoop ik, gaat dit kastje passen (zie foto) op onze aanstaande Outlander PHEV Instyle+ 2014 met 223000 kms op de klok.

Er lijkt een KWH metertje op te zitten met verlichting?

Ik heb nog wat méér vraagjes maar dat komt ná deze into wel, in de juiste draad.

We hebben de auto nog niet, en ik weet er nog niet veel van, maar we reden er kort in een dat klonk allemaal prima.

:-) :ugeek:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Bmtouring
Site Admin
Model PHEV: III (2013-2018) 2.0

Re: Nieuwe aanstaande eigenaar met meteen wat vraagjes :-)

Bericht door Bmtouring » 28 mei 2022, 21:43

De Outlander is een van de eerste plugins in NL waar er veel van rondreden. En als lease dus een paal was ook vaak geregeld. Bovendien vraagt de Outlander niet zoveel bijzonders; 16A via een normale simpele laadpaal voldoet dus ik verwacht dat het je wel gaat lukken zonder moeilijke aanpassingen. Wel slim om toch even de bedrading en je meterkast na te (laten) kijken als je niet weet wie/hoe dat destijds aangesloten is.

JohanvdH
Forumlid

Bericht door JohanvdH » 29 mei 2022, 07:42

Dat metertje is een kWh meter.
Lees niet makkelijk af.
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+
11-2013, Amethyst Black (particulier gekocht in 2018 en verkocht in 2024)
Afbeelding

case
Forumlid
Model PHEV: III (2013-2018) 2.0

Bericht door case » 29 mei 2022, 14:26

JayKay schreef:
28 mei 2022, 21:12
Hoihoi, eindelijk iets besloten te kopen dat op het laadsnoer past wat op ons huis zat bij aankoop :-)

Tenminste dat hoop ik, gaat dit kastje passen (zie foto) op onze aanstaande Outlander PHEV Instyle+ 2014 met 223000 kms op de klok.

Er lijkt een KWH metertje op te zitten met verlichting?

Ik heb nog wat méér vraagjes maar dat komt ná deze into wel, in de juiste draad.

We hebben de auto nog niet, en ik weet er nog niet veel van, maar we reden er kort in een dat klonk allemaal prima.

:-) :ugeek:
Wat misschien nog een rol speelt: de Outlander is een van de weinige auto's met een Yazaki (type1) stekker-aansluiting. Zo te zien heeft de wallbox een vaste kabel, dus is het handig om te kijken of dat een kabel met een Yazaki stekker is, of met de intussen gangbaardere Mennekes (type2) stekker.
Outlander PHEV Instyle 2013 -- KIA e-Niro executive line 64 kWh 2019.

Plaats reactie