Ik had mezelf een leukere eerste post voorgesteld, maar heb her en der wel al wel wat mee lopen lezen. Nou hebben wij laatst een Outlander Executive Edition aangeschaft, bouwjaar oktober 2014. Rijdt prima en wij zijn dan ook tevreden, echter hebben we sinds vorige week last van een touchscreen dat niet meer reageert.
De hardbuttons werken allemaal nog wel, ook de knoppen op het stuur voor het geluid / radio werken, alleen reageert het touchscreen op geen enkele aanraking meer. Niks vreemds gebeurd verder, gewoon plotseling ontstaan voor zover ik weet. In het MMCS handleidingsboekje vind ik verder niks over het rebooten van het systeem.
De auto is gekocht op een afstandje rijden van ons (anderhalf uur) en willen we dus voor we terug gaan naar de garage, kijken of we dit zelf kunnen oplossen. Nou neem ik aan dat dit wel onder de 6-maanden BOVAG garantie valt, want echt normaal is het niet .. dat een touchscreen het nog geen 5 jaar uithoudt.
Heeft iemand hier misschien ervaring mee, of anders tips om iets te doen? Ik kan hier namelijk helemaal niks over vinden op diverse Outlander-forums