Ik rijd al 5 jaar naar tevredenheid Outlander phev Instyle+ uit 2016. Vanwege aanschaf 2e auto en daardoor gewijzigd gebruik, (meer en meer boodschappenauto maar vanwege zijn unieke eigenschappen wil ik er nog geen afstand van doen), vraag ik mij het volgende af:
Vanaf 2017 is de Outlander ook uitgerust met EV-priority mode. Is het ook mogelijk om dit achteraf in te bouwen? Een korte zoektocht op internet heeft nog geen bevredigend antwoord opgeleverd maar hier kijken mensen die het misschien wel weten?
Groet Johan
Accu maximaal gebruiken
-
- Nieuw forumlid
Accu maximaal gebruiken
Mitsubishi Outlander 2016 rood Instyle+
- Bmtouring
- Site Admin
- Model PHEV: III (2013-2018) 2.0
Re: Accu maximaal gebruiken
Is dat niet gewoon de ECO knop bij de eerste generatie PHEV?
Dus minder AC vermogen, rustiger reageren op het gaspedaal en verder niks meen ik me te herinneren.
Helpt als je 'm net hebt om op de grens van net-niet-ICE aan te rijden.
Dus minder AC vermogen, rustiger reageren op het gaspedaal en verder niks meen ik me te herinneren.
Helpt als je 'm net hebt om op de grens van net-niet-ICE aan te rijden.
-
- Nieuw forumlid
Ik ben niet helemaal volledig geweest. Het gaat om het starten van de ice bij lage temperaturen, dan gaat hij altijd aan. Ook wanneer je de binnentemperatuur laag hebt gezet.
Ik denk dat het een veel gehoorde wens is geweest bij de eerste Outlanders. Er is dan ook een speciale EV-priority knop voor gekomen in 2017.
Als antwoord op je vraag: Bij rustig rijden met niet te koude temperaturen gaat de ice bij mij ook niet aan.
Ik denk dat het een veel gehoorde wens is geweest bij de eerste Outlanders. Er is dan ook een speciale EV-priority knop voor gekomen in 2017.
Als antwoord op je vraag: Bij rustig rijden met niet te koude temperaturen gaat de ice bij mij ook niet aan.
Mitsubishi Outlander 2016 rood Instyle+
-
- Sponsor van dit forum
Bij mij gaat onder de 5 graden buitentemperatuur de ICE aan tot ie bedrijfstemperatuur heeft bereikt ongeacht die EV knop. Daar luistert ie dan niet naar.
Het enige wat ik kan doen dat te voorkomen is de auto aan de stroomkabel voorverwarmen op een geprogrammeerde tijd.
Het enige wat ik kan doen dat te voorkomen is de auto aan de stroomkabel voorverwarmen op een geprogrammeerde tijd.
-
- Forumlid
bij mijn vorige 2013 outlander de temperatuur voor je de auto uitschakelt op 15 C zetten.
- Bmtouring
- Site Admin
- Model PHEV: III (2013-2018) 2.0
-
- Sponsor van dit forum
Nooit meer ruiten krabben