De verkopende garage verkocht hem als Intense+ maar als ik deze lijst met uitvoeringen bekijk klopt daar helemaal niets van.
https://www.louwman.nl/uploads/2021/Mit ... slijst.pdf
Zo heb ik gewone H4 halogeen koplampen in tegenstelling tot de Intense + dus zou het een goedkopere Pure + kunnen zijn. Maar ik heb wel degelijk een standkachel en die krijg je niet in de Pure+ Ik heb geen parkeersensoren, of wat voor een sensoren dan ook die in de Intense zouden moeten zitten dus ga je weer aan en instap versie Pure denken. Maar die hebben geen electrisch verstelbare bestuurdersstoel die volgens de lijst zelfs alleen voorkomt in de Instyle, maar die heeft mijn verise ook, en de stoelbekleding is die van de Intense+. Ook komt die van mij met GPS en tomtom in de boordcomputer en met automatisch dimmende binnenspiegel. Ook heeft die van mij wel 18 inch wielen, en geen 16 inch. Maar geen zonnedak of verwarmd stuurwiel. En ipv adaptive CC een normale CC en een instelbare snelheidsbegrenzer voor als je niet op de CC rijdt.
Ik vind het meest opvallend die enkele H4 koplamp lens ipv de dubbele LED uinit koplamp vanaf de Intense uitvoering. Zouden ze in Duitsland andere uitvoeringen hebben,en ze hier in Nederland onterecht een hogere uitrusting op geplakt hebben ? Want vrijwel al die vierkante knoppen zijn bij mij loze dekseltjes. Ik heb alleen een zinloze ECO knop, en eentje om dat langzaam rij geluid uit te zetten. Wellicht was 20K voor een 3 jaar oude auto ook niet echt veel en wijst dat ook al op een instap model.
De motorisering e.d. is in alle versies hetzelfde dus dat is het probleem niet zo, en heeft ook de langere stoelzittingen dus rijdt en zit heerlijk. Ik voel me alleen een beetje "opgelicht" omdat de helft van de Intense(+) zaken ontbreken en in de war omdat het toch ook geen Pure (+) lijkt te zijn. Zou dit een specifieke ( uitgeklede ) lease versie zijn die ze in Nederland niet hebben ?
Vreemde mengelmoes tussen uitvoeringen, is dat normaal bij import ?
-
- Sponsor van dit forum
-
- Sponsor van dit forum
Re: Vreemde mengelmoes tussen uitvoeringen, is dat normaal bij import ?
Kwam laatst ook een Franse import tegen bij een grote verkoper in Soest.
Daarbij geeft men de auto soms maar een naam zag ik regelmatig.
Omdat ik een instyle wilde keek ik als eerste naar de leren bekleding, wilde beslist niet de instyle x vanwege de rij hulpen waaronder de acc.
Volgens mij had je tot de intro van de 2.4 (eind 2018) in NL een business uitvoering. (2013 - 2018)
Eric
Daarbij geeft men de auto soms maar een naam zag ik regelmatig.
Omdat ik een instyle wilde keek ik als eerste naar de leren bekleding, wilde beslist niet de instyle x vanwege de rij hulpen waaronder de acc.
Volgens mij had je tot de intro van de 2.4 (eind 2018) in NL een business uitvoering. (2013 - 2018)
Eric
Sinds april 2025 bezitter van een pearl zwarte outlander phev instyle van 2013 met een 5 jaar oude accu.
Voor mijn werk rijdt ik een VW ID3 en op elektrische OV bussen
Voor mijn werk rijdt ik een VW ID3 en op elektrische OV bussen
-
- Forumlid
- Model PHEV: III (2019-2025) 2.4
Re: Vreemde mengelmoes tussen uitvoeringen, is dat normaal bij import ?
Ik heb een import uit Duitsland MY2020.
Grofweg zijn er bij mijn weten tussen Nederland en Duitsland niet echt grote verschillen. Geen idee wat de Duitse benaming was destijds maar in Nederland is het de Instyle versie en ik heb, bij mijn weten alles wat er op hoort (lees; zoals hij in Nederland verkocht zou worden)
In de Engeland zijn de benamingen en versies wel verschillend. Met name de veiligheidssystemen zaten in andere versie (Exceed en de Exeed safety bijvoorbeeld)
Wat wel verschillend was is de optie lijst. In Duitland waren andere opties te krijgen dan in Nederland.
Maar met je VIN nummer moet je volgens mij bij Mitsubishi kunnen opvragen welke versie je precies hebt.
Grofweg zijn er bij mijn weten tussen Nederland en Duitsland niet echt grote verschillen. Geen idee wat de Duitse benaming was destijds maar in Nederland is het de Instyle versie en ik heb, bij mijn weten alles wat er op hoort (lees; zoals hij in Nederland verkocht zou worden)
In de Engeland zijn de benamingen en versies wel verschillend. Met name de veiligheidssystemen zaten in andere versie (Exceed en de Exeed safety bijvoorbeeld)
Wat wel verschillend was is de optie lijst. In Duitland waren andere opties te krijgen dan in Nederland.
Maar met je VIN nummer moet je volgens mij bij Mitsubishi kunnen opvragen welke versie je precies hebt.