Nog steeds naar volle tevredenheid, maar ook hier is als fanatieke stekkeraar het einde van de accu natuurlijk in zicht. Benieuwd of ik nog nieuwe truckjes op het forum kan ontdekken die we zelf nog gevonden hadden

Ik ben benieuwd hoe de Outlander het deed op het strand in het losse zand..DutchKingKong schreef: ↑01 mei 2024, 01:17Hallo mede PHEV enthousiasten, Corstiaan, 1e eigenaar, van 1 van de eerste PHEV's op kenteken. Destijds uiteraard zakelijk aangeschaft en inmiddels prive in gebruik, 250k ervaring achter de rug met ritjes met zware aanhangers, vakanties tot in spanje en stiekem een klein beetje offroad in de franse duinen.![]()
![]()
Nog steeds naar volle tevredenheid, maar ook hier is als fanatieke stekkeraar het einde van de accu natuurlijk in zicht. Benieuwd of ik nog nieuwe truckjes op het forum kan ontdekken die we zelf nog gevonden hadden![]()
Hoi Besouwke, Sorry voor de late reactie,Besouwke schreef: ↑06 mei 2024, 10:44Ik ben benieuwd hoe de Outlander het deed op het strand in het losse zand..DutchKingKong schreef: ↑01 mei 2024, 01:17Hallo mede PHEV enthousiasten, Corstiaan, 1e eigenaar, van 1 van de eerste PHEV's op kenteken. Destijds uiteraard zakelijk aangeschaft en inmiddels prive in gebruik, 250k ervaring achter de rug met ritjes met zware aanhangers, vakanties tot in spanje en stiekem een klein beetje offroad in de franse duinen.![]()
![]()
Nog steeds naar volle tevredenheid, maar ook hier is als fanatieke stekkeraar het einde van de accu natuurlijk in zicht. Benieuwd of ik nog nieuwe truckjes op het forum kan ontdekken die we zelf nog gevonden hadden![]()