Goedendag,
Tijd om me even voor te stellen.
Ik ben Eric, en woonachtig in Assendelft. Sinds eind juni ben ik een trotse eigenaar van een silky white outlander phev business x-line uit 2015.
Superblij met deze auto, al was het niet echt de eerste keus, kwam bij de dealer kijken voor een toyota auris maar kwam dus met deze thuis.

Maar wat wil je, de witte metallic lak, met de zwarte accenten zoals de wielkastverbreders en dan nog eens zwarte 19inch velgen met een alu rand in de velg, ik was verkocht.
Geen minuut spijt dus, nu na 6 weken en 1500km. Ik laad hem elke dag op, bespaar op niets dus heb gewoon ten alle tijde o.a. gewoon de climate control aan. Eerste resultaat na 1000km, 1 op 25, weet niet of dat erg zuinig is maar vind het niet slecht voor een auto van bijna 1800kg. Kan helaas niet laden op mijn werk, dus heen electrisch en naar huis op de brandstof.
De tijd zal het leren wat ik heb aangeschaft qua betrouwbaarheid, tot nu probleemloos dus hoop eigenlijk mijn bovaggarantie niet nodig te hebben. Ik vind de japanner wel blikkerig dus dat was ff wennen, ik kom uit voornamelijk franse, italiaanse en duitse auto's. Dit is mijn eerste jap.
Ik zou ik niet zijn wat betreft accesoires dus kon ik de led dagrijlampen/mistlampen, een set parkeersensoren voor de voorzijde en de haaievin voor weinig aanschaffen, waarvan alleen de ledlampen waren gebruikt, de rest is nieuw en de sensoren en haaievin notabene al reeds in de juiste kleur gespoten. Dus gaat de auto komende week naar de dealer, want zelf inbouwen waag ik me niet aan.