Beste Outlander liefhebbers ,
Ik krijg dit in het scherm te zien bij het menu meldingen.
Ook brand er een geel driehoek. Er staat to consume the reserve fuel fuel 15 litres. Is dit gewoon het teken dat er getankt moet worden ? Misschien een domme vraag hoor maar bij alle auto’s die ik heb gehad ging gewoon het tank lampje branden
Geel driehoek
-
- Forumlid
Re: Geel driehoek
Ja ga ik even doen haha thanks voor het opzoeken.
Ja ik dacht al de leidingen zullen even doorgespoeld moeten worden als je alleen maar elektrisch zit kan je niet een jaar lang met dezelfde brandstof doen
Ja ik dacht al de leidingen zullen even doorgespoeld moeten worden als je alleen maar elektrisch zit kan je niet een jaar lang met dezelfde brandstof doen
-
- Forumlid
Top thanks ga ik even een account aanmaken
-
- Forumlid
Wat ik wel raar vind is dat dit betekend volgens het boekje dat de motor 3 maanden niet is aangeslagen.
Of niet genoeg is aangeweest, maar bij elke rit bij mij slaat hij wel aan. Ik heb e outlander nu 3 weken het kan natuurlijk zijn dat er 3 maanden lang niet is getankt dat zou wel kunnen
Of niet genoeg is aangeweest, maar bij elke rit bij mij slaat hij wel aan. Ik heb e outlander nu 3 weken het kan natuurlijk zijn dat er 3 maanden lang niet is getankt dat zou wel kunnen
-
- Forumlid
Ja de melding is weg. Bedankt voor de tips