Sinds ongeveer een maand ben ik eigenaar van een Instyle+ uit dec. 2015. Een jonge tweedehands, met weinig km's (46k km).
Hij voelt als nieuw en dat is voor mij wel ff wennen want ik was eigenlijk meer gewend aan auto's die al de eerste krasjes etc. hadden. Maar goed, dat zal wel goed komen denk ik zo

Voorlopig bevalt hij prima. Vooral het elektrische rijden bevalt me goed. Naar m’n werk en terug vol-elektrisch.
Ik wissel nogal eens tussen B0 en B5. Lang uitrollen in B0 is een aparte ervaring. Maar soms moet je weleens wat afremmen en dan flipper ik naar B5

Vwb modificaties zit ik aan het volgende te denken:
- knoppen links van stuur verplaatsen (mn. de schakelaar voor de multi-informatiedisplay)
- piep bij openen/sluiten achterklep uitzetten.
Over deze laatste heb ik gelijk een vraag: welk paneel moet ik precies weghalen daarvoor? Ik heb diverse posts daarover gezien maar ik begrijp de foto's niet helemaal... Zit de pieper in de klep? En dan links of rechts, als je van achteren naar voren kijkt.
Overigens had ik vandaag dat het (elektrisch) mechanisme van de automatische achterklep-opener spontaan stevig ging kreunen tijdens het openen. Maar bij de volgende keer openen was het weer weg... als iemand tips heeft (er is wel een post over geloof ik) hou ik me aanbevolen.
Verder had ik vandaag ook een vreemde storing, maar dat zal ik in een aparte post zetten.
Groeten, Herman