Jarenlang BMW gereden en gemodificeerd. Sinds een maandje PHEV rijder. Bevalt erg goed, past prima bij mijn dagelijkse gebruik in de buurt en onregelmatige gebruik op lange afstanden.
Erg tevreden met de stilte en ruimte aan boord. Meteen na aanschaf naar Berlijn en terug, op wat kleine ergonomische en comfort dingetjes na niks te klagen. Heb met de drukte geen moment de pk's van de voorgangers gemist en wel genoten van de rust aan boord.
Sinds aanschaf meteen de eerste mods uitgevoerd:
piep uit de tellerbak gesmoord (riem om, deur open, etc)
trekhaak gemonteerd voor het fietsenrek en de obligate kar-naar-de-stort
matjes in de aflegbakjes ivm rammels en schuiven
knoppen links naast het stuur herindeling gepleegd
kofferbak- en voetenmatten van rubber geplaatst, wel zo handig met het bos om de hoek
via OBD / MUT gezien dat de wifi code die er bij zat nooit is geupdate en de software aan boord wel. Lekker handig. Dus werkende code uitgelezen en hoopvol de app verbonden. Werkt allemaal zoals het bedacht is. Helaas is het maar matig bedacht.....

Op de lijst:
piep van de achterklep smoren
voetgangerswaarschuwing signaal smoren (ik druk 'm toch steeds uit, irriteerd mij en buiten hoort niemand het)
wat krasjes wegpolijsten, paar chroom accentjes plaatsen
mistlampen vervangen of reinigigen (glas is van binnen beetje viezig)
laad-klepje veer fixen, gaat te makkelijk open onderweg
zonwering voorruit (zo'n plissé gordijntje)
privacy shades laadruimte
verlichting portieren, (handgrepen en aflegbakken) met ledjes
idem onder de stoelen
idem achterin als leeslampjes ipv plafondlamp (die ik in de spiegel zie 's nachts)
Vaste laadpaal/stekker maken ipv baksteen gedoe
Middenconsole achterin maken tussen bank en armleuning voorin, met wat oplaadmogelijkheden enzo.
wat slimmigheden als ergens een signaal ledje zodat ik vanuit huis kan zien of ie vol is of niet. Evenals op slot of niet.
ach, verzin nog wel wat....