2e brandstoftank laten inbouwen
- OutSander
- Forumlid
Re: 2e brandstoftank laten inbouwen
Wat een gel*l over die garantie. Dat riepen ze in eerste instantie ook bij mij toen ik mijn LPG-installatie wou inbouwen. Na enig heen en weer gemail uiteindelijk nog steeds gewoon garantie, maar niet meer op de onderdelen die met gas in aanraking komen. M.a.w. ga even de discussie aan met MMNL.
Globale Moderator
Volvo V60 PIH D6 Electric Silver
Niet meer:
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ TitaniumGrey. (07-11-2013)
Mod's:
-Sidebars
-Vogel's LPG-installatie (onderbouw)
14 oktober 2016 ingeleverd met 176561 kilometer.
Volvo V60 PIH D6 Electric Silver
Niet meer:
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ TitaniumGrey. (07-11-2013)
Mod's:
-Sidebars
-Vogel's LPG-installatie (onderbouw)
14 oktober 2016 ingeleverd met 176561 kilometer.
ik ben vandaag vanuit Moviepark in duitsland vertrokken richting Den Haag, met een gemiddeld snelheid van 160-170 kwam ik erachter dat ik het net aan zou gaan redden met mijn huidige tank, uiteraard werd de actieradius meer toen ik Nederland in reed maar thuis aangekomen moest ik toch wel tanken. in Nederland maakt het niet veel uit omdat we ons meestal aan de snelheid houden en tankstations zat maar als je naar Oosterijk zou rijden met die snelheid dan mag je dus wel om de 200 km tanken en dat wordt wel vervelend. zeg er wel bij dat de airco aan stond maar ook de eco mode
zo een 2e tank is dan wel ideaal in zo een geval.
wilde graag mijn ervaring met jullie delen.

wilde graag mijn ervaring met jullie delen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Forumlid
Ik zou er gelijk 2 onder monteren 

160-170.... waarom toch die haast. Rustig rijden is ook nog eens beter voor het milieu. Tenslotte heb je hem daar toch voor gekocht neem ik aan....
-
- Forumlid
iedereen moet dat idd zelf weten, maar als je graag die snelheden rijdt, waarom dan een 'milieuvriendelijke' auto gekocht? Ik begrijp dat niet zo goed.
Ik vind dat je dan ook niet moet klagen over maar 200 km per tank.
Ik vind dat je dan ook niet moet klagen over maar 200 km per tank.

Instyle, Amethyst Black, wit leer, aftermarket velgen en winterbanden, afneembare trekhaak To do: sensoren of camera voor.
Waarom nog eco modus aan op de snelweg? Eco modus doet niets anders dan het motorvermogen beperken bij het optrekken.
- Anko
- Forumlid
Eco modus heeft ook invloed op hoe fanatiek de airco aan de slag gaat.
-
Wat ik niet lees is dat je met een extra tank ook zelf de plaats kunt kiezen waar je tankt.
Ik rij veel en rustig naar Zweden, maar dan is het een stuk leuker om met je Duitse tank zover mogelijk te komen, scheelt al snel 25 cent per liter.
Met de Nederlandse brandtoftax is dat natuurlijk hetzelfde.
even zuidelijk gedacht, Frankrijk doorrijden en in Spanje tanken(of omgekeerd) is ook winst..
groet Eddy
wit metallic Outlander phev, instyle+
Ik rij veel en rustig naar Zweden, maar dan is het een stuk leuker om met je Duitse tank zover mogelijk te komen, scheelt al snel 25 cent per liter.
Met de Nederlandse brandtoftax is dat natuurlijk hetzelfde.
even zuidelijk gedacht, Frankrijk doorrijden en in Spanje tanken(of omgekeerd) is ook winst..
groet Eddy
wit metallic Outlander phev, instyle+
- RX-Men-8
- Forumlid
Voor die paar gevallen waar het spannend wordt zou ik toch maar een jerrycan meenemen. Krijg je toch een beetje het Jeep/Landrover gevoel bij een SUV die daar heel heel verdund nog wat genen van heeft meegekregen 

-
- Forumlid
Hahaha, helemaal mee eens!
Waarom moeilijk (en heel duur) doen als het ook makkelijk (en spotgoedkoop) kan. Neem gewoon op lange vakantieritten een 10 liter jerrycan mee voor alle zekerheid.
Waarom moeilijk (en heel duur) doen als het ook makkelijk (en spotgoedkoop) kan. Neem gewoon op lange vakantieritten een 10 liter jerrycan mee voor alle zekerheid.
Mits Outlander PHEV Executive X-line 2015.(niet meer!) Volvo XC40 Recharge EV MY23