Vorige keer haalde je een uitspraak van je dealer aan:
de dealer van peterk schreef:Wat we in de praktijk zien is dat de capacity op 32 a 34 Ah blijft hangen en niet verder naar beneden gaat.
Mitsubishi ziet dit als normale slijtage.
Ik heb daar toen twee vraagtekens bij geplaatst:
- Hoe komen ze aan deze praktijkgegevens?
- En wat kopen we er voor? Want het zegt niets over een harde ondergrens voor de garantie.
Hier is door niemand op gereageerd, maar toch schrijf jij nu:
peterk schreef:Volgens de gebruikelijke en algemeen geaccepteerde interpretatie ligt 31,7 nu al onder de grenswaarde van 32 Ah. Dit is recent (zie boven) aangegeven door dealer als de grens voor de normale slijtage.
Weet jij inmiddels meer? Of is het jouw eigen interpretatie van de uitspraak van je dealer?
Overigens is de formele specificatie als ik mij niet vergis 12 kWh en niet 40 Ah. Om bij een spanning van plm. 320 volt aan 12kWh te komen heb je toch geen 40 Ah nodig?
Gr., Anko

+ stroom
TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.