Je moet overigens wel goed warm blazen met een föhn om het goed plakkend te krijgen, na ontvetten met alcohol.
Graag niet reageren als je het niets vindt, zit niet op azijnpissers te wachten

Waarom zijn de bestaande ringen rond de tweeter wel goed en laat je die zitten maar de rand rond de pook nietzdDog schreef: Nu moet ik nog een laatste stuk kwijt daar moet ik het chromen randje rond de joystickvoor verwijderen; iemand een idee hoe??? (zie pijl); met de föhn lukt het niet.
De ringen rond de tweeter heb ik niet gebruikt, voegt m.i. niets toe
Ik heb er ff een pijl bij gezet welke vervanging het zou worden, die is veel groter en dekkend en vind ik mooierJanPHEV schreef:Waarom zijn de bestaande ringen rond de tweeter wel goed en laat je die zitten maar de rand rond de pook niet![]()
Goed overzicht! Heb ook het meeste van deze lijst besteld. Heb mijn auto nog niet geleverd gekregen, maar is het niet zo dat deze dash console aan de passagierskant er al zit op ons model?zdDog schreef: Dash console passagierskant
yep, alles boven de wenslijst heb ik besteld of zit er op en ziet erg chique uitPHEV2014 schreef:De achterbumper-beschermer: heb je die al besteld/binnen/gemonteerd? Is het wat?
Het zal in-line zijn met alle andere RVSEddythepeddy schreef:En de onderste sport gril trouwens gaat volgens mij op mijn x-line niet passen aangezien die een skidplate heeft voor. De "hoofdgrill" wel maar of dat er mooi gaat uitzien weet ik niet...
Top! nou nog wat moed om te sleutelenjsfw schreef:Zeker, nog net zo als een jaar geleden...
Beetje werk, wat aanpassing en dan blijft het prima zitten.
De PHEV ziet er gewoon net iets anders uit dan de rest....