Michel schreef:Bij mij stond op de factuur € 8,65 incl. btw voor de batterij check. Geen rapport erbij gekregen. Toch bijzonder dat merkdealers ook hiervoor allemaal hun eigen tarieven hebben en dat dit niet onder de standaard service valt bij een beurt.tgodthelp schreef:Gisteren beurt gehad. Gevraagd of de accucapaciteit was afgenomen, baliemedewerker noemde een getal van 35 (en nog iets) was 36 (en nog iets). De afname werd gekwalificeerd als niet noemenswaardig ?! Toch zo.n 2-3% schat ik. Garantie percentage is dacht ik 10% afname, ik weet alleen niet of dat in 5 of 10 jaar was.
Op de factuur stond een bedrag van € 14 voor batterij conditiecheck. Bij anderen ook?
Totaal factuur was € 323,00 incl. btw voor 20.000 km beurt (incl. olie/oliefilter/injectiereiniger/pollenfilter en batterij check) en winterbanden wissel (complete set alleen wisselen). Best hoog voor een eerste kleine beurt.
ik was 260 euro incl btw kwijt. maar dan zonder bandenwissel. wel gek dat nu al pollenfilter vervangen moet worden. Ook oliefilter en olie. Als het goed is heb je van die 20.000 km ook een deel electrisch gereden toch?