Geachte heer Daniels,
Goed dat u contact met ons opneemt inzake uw vragen.
Het spijt ons u te informeren dat u niet juist geïnformeerd bent. Onze dealers zijn in het bezit van een SD-kaart waarmee de navigatie-update kan worden uitgevoerd.
De afgelopen jaren is het Nederlandse hoofdwegennet ingrijpend gewijzigd en is het aantal laadpunten enorm toegenomen.
Keerzijde hiervan is dat de kaartdata van navigatiesystemen snel verouderd en dat kaartdata leveranciers de veranderingen nauwelijks bij kunnen houden.
Normaliter kost deze update € 189,-, maar gezien bovenstaande stellen wij u deze eenmalig kosteloos beschikbaar.
Wat wijzigt er?
•Uitbreiding van het Europese wegennet met in totaal 9.514.550 km aan wegen;
• Uitbreiding van aantal Points Of Interest;
• Aanpassing van de grafische weergave van oplaadkosten;
• Uitbreiding van het aantal oplaadpunten
U kunt contact opnemen met uw dealer en een afspraak inplannen. De installatie van de update duurt ongeveer 70 minuten.
Vervelend dat u het gevoel heeft dat de lak van uw Outlander PHEV dun gespoten is.
Uw dealer kan hier naar kijken en dient een diagnose te stellen, naar aanleiding hiervan kunnen zij op hun beurt weer contact met ons opnemen.
Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij deze uiteraard graag.
Met vriendelijke groet,
Daarna meteen mail van mijn Dealer gehad:
Beste heer daniels ,
Bedankt voor uw schrijven mede door uw schrijven en meerdere klanten heeft mitsubishi vorige week ons een nieuwe up date te beschikking gesteld en is deze eenmalig door ons kosteloos te installeren , wij verzoeken u een afspraak te maken , het neemt ongeveer 1,5 uur in beslag , tevens zullen wij uw lak inspecteren , u bent dus niet onjuist geïnformeerd maar er is geen eerdere up date ter beschikking gesteld , gelukkig is aan uw en andere klanten het veelvuldig verzoek gehoor gegeven , en is inmiddels de up date beschikbaar , vriendelijke groet ben Voets.
Het helpt dus dat we allemaal, dan wel apart / gezamenlijk MMNL of de dealer benaderen met onze opmerkingen.
Mijn vraag aan de overige leden:
Wie heeft nog meer het idee dat de lak dun gespoten is. Ik heb zelf al wat steenslag op de motorkap waaronder witte lak zit. (Mijn outlander is zwart dus valt nogal op) En boven op het dak is een schilfer losgekomen ter grootte van een knaak. Gelukkig nog wel zwart, maar daaruit trek ik mijn conclusie dat de lak niet denderend is. Dit mag toch zeker niet bij een auto van 8 maanden oud? Ik heb momenteel +/- 17000 Km gereden (veel electrisch
Groeten Nautlander