Poll: Welke kleur PHEV heb je besteld

Hier alle poll's die we tot nu toe hebben gehad. Wil je graag een nieuwe poll? Laat het ons weten.

Welke kleur PHEV heb jij besteld ?

Technical Silver
80
21%
Silky White
57
15%
Polar White
14
4%
Amethyst Black
112
30%
Titanium Grey
116
31%
 
Totaal aantal stemmen: 379

Erwin

Poll: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door Erwin » 25 mar 2013, 14:46

Volgens de dealer gaat het heel druk worden met zwarte en grijze Outlander PHEV's dit jaar. Ik ben benieuwd of de overige kleuren ook in trek zijn, vandaar dat ik een poll ben gestart om eens te kijken welke kleur het meest besteld is onder onze forumleden.

En natuurlijk zelf even afgetrapt met het invullen van mijn keuze, Amethyst Black.

de.ploeg

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door de.ploeg » 25 mar 2013, 22:58

Silky White metallic

marco

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door marco » 26 mar 2013, 08:27

Hoi de.ploeg,
ik zie dat je silky white hebt besteld, maar je bent denk ik vergeten op het knopje in de poll te drukken?
Daar staat nl. het aantal silky white nog op 0 nl.

Gr,
Marco

MBR77

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door MBR77 » 10 apr 2013, 11:44

Silky White met zwart leren bekleding.

jpp
Moderator
Berichten: 24
Lid geworden op: 27 mar 2013, 14:37

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door jpp » 10 apr 2013, 13:43

Tsjonge, de Technical Silver is het meest besteld volgens de poll. Mijn dealer zei dat ie tot dan toe maar 1 van de 10 in die mooie lichtblauwe kleur verkocht.

Amethyst Black

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door Amethyst Black » 10 apr 2013, 16:16

Amethyst Black besteld. Met off White bekleding. Ben benieuwd hoe dat er in het echt uitziet. Vind het aantal kleuren overigens erg beperkt, maar dat zal de productie eenvoudiger maken.

OutlENT

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door OutlENT » 12 apr 2013, 23:21

Titanium Grey; de mooiste kleur!

Rainierw

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door Rainierw » 13 apr 2013, 12:05

Afgelopen week een grijze Outlander besteld met lichte bekleding, we zullen zien wanneer hij komt uiteraard eind van dit jaar. Ik ben erg benieuwd hoe hij rijdt aangezien er geen demo beschikbaar was.

Juist het verschil tussen een gewone en phev, aangezien de gewone Outlander erg schokkerig over kwam.

Markweg

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door Markweg » 14 apr 2013, 09:01

Titanium Grey besteld, maar ben er niet erg enthousiast over.

Erg weinig keus v.w.b. de leverbare kleuren.
Ben nu bezig om uit te zoeken wat de mogelijkheden / kosten zijn om de auto te laten "Wrappen".
Indien de kosten meevallen (ik hoor links en rechts ca. €2000, valt dus mee) dan wordt de kleur "mat zilver / licht grijs".
Die kleur is helemaal top.
Voordeel is dat je het kenteken niet aan hoeft te laten passen, er staat denk ik al "grijs" op vermeld.

Ca. september wordt ie geleverd (als het goed is).

corne

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door corne » 21 apr 2013, 11:26

techical silver met zwart leer besteld. Voor de kerst al besteld.

robbetop

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door robbetop » 22 apr 2013, 16:34

De grijze kleur krijgt mijn auto.

anvas

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door anvas » 04 mei 2013, 12:20

Getwijfeld tussen Titanium Grey en Zwart. Uiteindelijk toch voor zwart gekozen met zwarte lederen bekleding

Gebruikersavatar
frank@phevinstyle
Forumlid
Berichten: 354
Lid geworden op: 08 mei 2013, 16:23

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door frank@phevinstyle » 08 mei 2013, 16:42

Technical Silver met zwart leer. Bij de bestelling (eind januari) hadden we alleen de normale outlander folder gezien en daar stond technical Silver niet in. Dus eerst zwart besteld (huidige auto is ook zwart!). Gelukkig later om kunnen zetten.
Outlander PHEV Instyle ingeleverd op 12 mei 2021
Huidig: Skoda Enyaq iV 80 FE

Mitsfan

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door Mitsfan » 10 mei 2013, 12:44

En ook voor mij is het Titanium Grey.
Ik had trouwens verwacht dat Zwart de koploper zou zijn :?

Blomsma

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door Blomsma » 10 mei 2013, 16:32

Titanium Grey als basis voor een full-wrap in Gloss White Aluminum.
Ik twijfel nog wel; ook Matt Grey Aluminium is erg mooi; eventueel alleen bepaalde onderdelen.

paulvanlintpolo

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door paulvanlintpolo » 10 mei 2013, 19:10

Hoi, ik heb een parelmoer witte besteld. Hoop maar dat ik er nooit schade mee rijd. Lastig te spuiten. De meest praktische kleur is grijs metallic, maar daar rijd ik nu al 2,5 jaar in. Zwart is te besmettelijk en te heet in de zomer.

JanHilverts

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door JanHilverts » 10 mei 2013, 22:20

Het is de titanium Grey geworden, waarbij ook ik had gedacht dat de zwarte en witte de hardlopers zouden zijn en worden, maar na 8 jaar zwarte kleur te hebben gereden aan een andere kleur toe!

frits

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door frits » 11 mei 2013, 17:51

Ik heb de kleur amethist black besteld, met een off white bekleding.

Bram

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door Bram » 13 mei 2013, 16:33

BLACK een stoere kleur hoort bij dit model. In het wit heeft i geen uitstraling vind ik.

ruudbot

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door ruudbot » 13 mei 2013, 22:41

Ik heb een Silky White met zwart leder.In januari bestelt en komt waarschijnlijk in september. Kan het niet afwachten

Milan

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door Milan » 15 mei 2013, 17:06

Ik heb de Instyle Titanium grey besteld (half maart) met zwarte leren bekleding, trekhaak en 20" velgen. Kreeg vandaag van de garage te horen dat ik uiterlijk juli weet wanneer de mijne geleverd gaat worden. Ging in eerste instantie uit van eind oktober maar hoop dat dit ietsje vroeger gaat worden.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door Anko » 15 mei 2013, 18:12

Milan schreef:Ik heb de Instyle Titanium grey besteld (half maart) met zwarte leren bekleding, trekhaak en 20" velgen. Kreeg vandaag van de garage te horen dat ik uiterlijk juli weet wanneer de mijne geleverd gaat worden. Ging in eerste instantie uit van eind oktober maar hoop dat dit ietsje vroeger gaat worden.
Hi Milan,

Klinkt goed. Mooie kleur :D .

Heb je al 20" gezien (op een gewone Outlander)? Foto's van? Ben benieuwd. Er is overigens nogal wat te doen over het feit dat Mitsubishi geen ander velgen aanbiedt (voor winterbanden), omdat alleen de af-fabriek velgen voor de Outlander door Mitsubishi goedgekeurd zijn vanwege het hogere wagengewicht. Heeft je dealer hier nog iets zinnige over gezegd?

Groet, Anko
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Milan

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door Milan » 15 mei 2013, 23:00

Ik heb de 20" bij de dealer erop gezien en ziet er goed uit. Zij zeggen dat ze er heel veel mee getest hebben en dat ze garanderen dat dit geen probleem zal opleveren, zie tekst hieronder:
Verkeerde velgen monteren kan inderdaad nare problemen opleveren, wij hebben hier echter veel research naar grotere velgen op de PHEV gedaan en daarom kunnen wij 20” velgen aanbieden die geschikt zijn voor de Outlander PHEV.
Hiermee durf ik het wel aan en als het problematisch is ruil ik ze om. Ik heb ze voor mijn zomerbanden besteld en op de winterbanden heb ik de standaard 18" laten zitten.

Man
Forumlid
Berichten: 783
Lid geworden op: 19 apr 2013, 23:40
Contacteer:

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door Man » 15 mei 2013, 23:48

Hi Milan,

20" !! Zou ze direct willen zien. :D Heb je een foto ? Helaas heb ik deze bij mijn dealer niet aangeboden gekregen want dan had ik dat zeker overwogen. Ik ga er van uit dat deze niet af fabriek worden gemonteerd. Je gebruikt dan zeker de " standaad" gemonteerde velgen voor de winterbanden. Welke maat banden heb je om de velg van 20" ?

Onno
Laatst gewijzigd door Man op 16 mei 2013, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

gbta

Re: Welke kleur PHEV heb je besteld

Bericht door gbta » 16 mei 2013, 10:43

Aangezien ik de auto niet regelmatig was heb ik voor de kleur technical silver gekozen. (snap de naam niet, want hij lijkt mij gewoon lichtblauw)
Sowieso vind ik persoonlijk dat bij een auto met een lichte kleur de belijning van de auto beter zichtbaar blijft. Voor mij was er daarom dan ook maar keuze tussen wit, wit en lichtblauw.
Aangezien je een op witte auto ieder zandkorreltje ziet heb ik gekozen voor lichtblauw.

Groet Jan (www.gbta.nl)

Plaats reactie