chromebook koppelen via bleutooth aan mmcs

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
petern
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2024, 13:39

chromebook koppelen via bleutooth aan mmcs

Bericht door petern » 27 jan 2024, 16:41

Hallo,

in de zomer ga ik op vakantie en nu wil ik graag mijn HP Chromebook koppelen aan mijn mmcs via bleutooth om spotify offline af te spelen via de autospeakers.
ik heb het al geprobeerd via paren en dan registreren en op het chromebook bluetooth aan en dan nieuw apparaat koppelen, maar ik krijg hem niet gekoppeld.
op mijn mmcs scherm springt hij er elke keer uit, en op mijn chromebook krijg ik elke keer de melding: kan niet koppelen.

heeft er iemand soms een oplossing

bij voorbaat dank
peter

Gebruikersavatar
Bmtouring
Site Admin
Berichten: 443
Lid geworden op: 10 nov 2019, 17:08
Locatie: Boxmeer

Re: chromebook koppelen via bleutooth aan mmcs

Bericht door Bmtouring » 02 feb 2024, 17:20

grapjas ;) de auto is van 2013 ongeveer. De MMCS software dus nog van eerder dan dat. Die gaat echt niet snappen wat een laptop via bluetooth van 'm wil vrees ik.....


denk je wel even om je data die spotify opeet in het buitenland?

phev
Forumlid
Berichten: 160
Lid geworden op: 16 mei 2013, 17:43

Re: chromebook koppelen via bleutooth aan mmcs

Bericht door phev » 02 feb 2024, 21:27

Ik heb Spotify gewoon op mijn smartphone. Werkt prima via bleutooth. Ook offline

Gebruikersavatar
JohanvdH
Forumlid
Berichten: 563
Lid geworden op: 02 mei 2017, 11:46
Locatie: Wageningen

Re: chromebook koppelen via bleutooth aan mmcs

Bericht door JohanvdH » 04 feb 2024, 17:40

Bmtouring schreef:
02 feb 2024, 17:20
grapjas ;) de auto is van 2013 ongeveer. De MMCS software dus nog van eerder dan dat. Die gaat echt niet snappen wat een laptop via bluetooth van 'm wil vrees ik.....


denk je wel even om je data die spotify opeet in het buitenland?
Data in het buitenland is tegenwoordig net zo duur/goedkoop als in NL (mits je in de EU blijft).

Binnen de EU hoef je geen extra kosten te betalen voor roaming. Dat betekent dat je met je Nederlandse bundel kunt bellen en internetten in een ander EU-land. Je hebt dus geen extra kosten meer bovenop je abonnement.

Dat is anders in landen zoals Noorwegen, Turkije, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk, Monaco, Andorra en Gibraltar.


Zie https://www.consumentenbond.nl/mobiel-a ... buitenland
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+
11-2013, Amethyst Black (particulier gekocht in 2018)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Bmtouring
Site Admin
Berichten: 443
Lid geworden op: 10 nov 2019, 17:08
Locatie: Boxmeer

Re: chromebook koppelen via bleutooth aan mmcs

Bericht door Bmtouring » 07 feb 2024, 09:32

Maar over die laptop, kan die zich met de auto goed verbinden voor het afspelen van muziek? ik vraag dit voor een vriend. Nou ja, voor m'n kind op de achterbank eigenlijk. Die is het niet altijd geheel met de muziekkeuze van de bestuurder eens.

Plaats reactie