Dan mag ik me toch voorstellen

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
Nieuwephev
Forumlid
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 jun 2023, 13:55

Dan mag ik me toch voorstellen

Bericht door Nieuwephev » 15 jul 2023, 08:36

Hallo

Na tijdje rondgekeken te hebben en informatie in gewonnen te hebben hoe je toch 3 kinderen op de achterbank kwijt kunt dan toch de keuze gemaakt.

Het is een instyle geworden uit nov 2013 met 220000 accu nog 35km. Waardoor ik m'n werk net wel / net niet red.

Maar ik vind hem geweldig rijden.
Misschien nog verdiepen in een nieuwe accu, maar heb begrepen dat het dermate kostbaar is dat je dat eigenlijk niet wil.

Na de zomer gaat deze naar een bekleder en wordt de middelste zitplaats verbeterd. Armleuning eruit alles vullen met schuim. Zitting wat vlakker gemaakt zodat de zijpassagiers meer bij het raam kunnen zitten.

En dan nu opzoek naar tips over accesoires. Zoals een houder voor de telefoon. Wel/niet Android auto erin zetten.
Dus gaan lekker verder struinen op het forum.

Groeten Rogier

Gebruikersavatar
JohanvdH
Forumlid
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 mei 2017, 11:46
Locatie: Wageningen

Re: Dan mag ik me toch voorstellen

Bericht door JohanvdH » 15 jul 2023, 09:02

Welkom Rogier!

Ik ben benieuwd naar het resultaat van je achterbank plannen.
Zelf diverse telefoonhouders gebruikt maar degene die me het best bevalt is zo'n magneet die op het ventilatierooster zit.
Dat klinkt heel onhandig maar de telefoon zit er prima op en zit als je hem op het linker rooster zet wel in je zicht maar niet in de weg.

Afbeelding

Foto is een voorbeeld, degene die ik heb zie ik niet meer online beschikbaar en op de foto mist het magneetplaatje dat achterop de telefoon geplakt moet worden.
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+
11-2013, Amethyst Black (particulier gekocht in 2018)
Afbeelding

Nieuwephev
Forumlid
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 jun 2023, 13:55

Re: Dan mag ik me toch voorstellen

Bericht door Nieuwephev » 15 jul 2023, 14:39

Ja zoiets dacht ik ook. Maar dan icm een brodit proclip. Meer omdat ik dacht dat het in de weg zou zitten bij het rooster en makkelijk uit het rooster zou kunnen vallen.

Blijft de houder goed zitten in het rooster?

Gebruikersavatar
JohanvdH
Forumlid
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 mei 2017, 11:46
Locatie: Wageningen

Re: Dan mag ik me toch voorstellen

Bericht door JohanvdH » 15 jul 2023, 18:35

Deze houder blijft goed in het rooster zitten tenzij ik de telefoon er wat onhandig afhaal. Maar ook dan steek je hem zo weer in het rooster.
Het grote nadeel is dat de telefoon de verse lucht uit het rooster blokkeert.
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+
11-2013, Amethyst Black (particulier gekocht in 2018)
Afbeelding

Plaats reactie