Gezocht: velgen, en schadeherstel

Algemene vragen over de Mitsubishi Outlander PHEV, antwoorden en ervaringen
Plaats reactie
Tevens
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2020, 06:52

Gezocht: velgen, en schadeherstel

Bericht door Tevens » 07 dec 2022, 18:21

Hallo,
Ik zie nergens een afdeling 'te koop gevraagd' op het forum, dus daarom maar hier:

Door een ongeluk zijn twee velgen helemaal kapot (Phev 2019 Intense Pure+. R18, et 38 etc.)

Ik zoek vier velgen (en banden, minder belangrijk), mogen mat-zart/antraciet/koper/groen/oranje zijn of wat dan ook, maar ook de (saaie) originele zijn prima.

Ik heb ze vooral een beetje snel nodig - de garage kan niet verder zonder velgen.
Ik heb allemaal banden/velgen boeren (eh- tweedehands winkels) gebeld - hebben allemaal wat liggen, maar als ik dan doorvraag blijkt het niet te passen ('ach, dan pas je het toch een beetje aan' of 'et-waarde van 70 gaat prima hoor').

Het liefst all-season banden, maar alles is goed; winter, zomer.
Anders wordt het nieuw met tegenzin (dit gaat bakken met geld kosten, as gebroken) - maar nieuw is ook pas na het weekend te leveren.
Ik woon in Amsterdam.

Nog een vraagje erachteraan: weet iemand een betaalbaar schade-herstelbedrijf; en dan bedoel ik deukjes, krassen etc. Er is niet veel zichtbaars bijgekomen door het ongeluk (was een betonblok dat midden op de weg lag; ik hoop van een vrachtwagen gevallen, anders vandalen...). Ik reed gewoon 60, geen auto te zien en opeens: kabang. Karter gescheurd, was kennelijk net laag genoeg om er een stukje overheen te rijden.
Maar door Amsterdam (fietsers e.d.) veel krasssen en deuken...
Dankjewel!

erichendri
Forumlid
Berichten: 224
Lid geworden op: 04 aug 2019, 15:08

Re: Gezocht: velgen, en schadeherstel

Bericht door erichendri » 07 dec 2022, 21:21

Marktplaats vind je ook veel setjes outlander velgen met banden.

Eric
Nog geen phev bezitter maar wel zoekende naar een mooie instyle in de juiste kleur.
Privé rijdt ik een subaru legacy awd en zakelijk rijdt in een VW id3.

Plaats reactie