Ik ben nieuw hier, hallo allemaal beste mensen.

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Hifidelity
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2022, 17:06

Ik ben nieuw hier, hallo allemaal beste mensen.

Bericht door Hifidelity » 05 aug 2022, 00:01

Dag auto belisten allemaal samen, ik zou me graag even voorstellen daar ik sinds 14 dagen ook een Outlander bezit echter geen phev das nog wat te kostbaar voor mijn draagkracht?

Nee ik heb een 2liter model 2 van 2011 aangeschaft op gas en grijs kenteken.

Let op slechts 1445 kg en daardoor net een houderschaps belastingtrap lager dan de geel kenteken Outlanders.
Samen met het grijs kenteken en gas toch voordelig rijden slechts 72.33 euro per maand belasting.

Ik ben een zelfsleutelaar en draai mijn hand niet om voor de meeste klussen aan een auto.
Begonnen met een dafje 33, 44 en 55 (ook bij de daf club) en verder zo tot nu meestal gas auto's aangeland bij de Mitsubishi Outlander ja ja de ECVT das toch wel wat anders dan de jarretelnaandrijving van Daf. Erg fijn om mee te rijden, tot nu toe zeer tevreden al lukt het me niet om 1 op 10 te rijden.
Im forauss reeds remschijven remblokken en veel andere onderdelen bij Winparts aangeschaft omdat die een 25 % kortings actie hadden, verder nog extra 18 inch velgenset van MP voor weinig.
Zo probeer ik een beetje economisch auto te rijden en heb er tevens hobby aan omdat ik graag sleutel aan de auto.

Nu begonnen met de stereo te updaten met een subwoofer erbij.
Heb ik overigens een eerste vraag bij die door 1 van jullie vast wel te beantwoorden is.
Vanuit de motor ruimte wil ik een een zwaardere voeding trekken voor de sub versterker.
Waar kan ik met mij kabel door het schutbord eenvoudig naar de cabine en dan uitkomen achter het dashbord?

Ik hoop op het forum het een en ander aan kennis op te doen van deze fijne auto zodat het sleutelen nog leuker gaat zijn.

Sluit ik af met het volgende moto: Beter gelast dan gelast.
Aju

Plaats reactie