Spiegel Knipperlicht

Algemene vragen over de Mitsubishi Outlander PHEV, antwoorden en ervaringen
Plaats reactie
Driouchi
Forumlid
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 aug 2020, 22:30

Spiegel Knipperlicht

Bericht door Driouchi » 19 mei 2021, 21:07

Op mijn auto zetten ook knipperlichten op de buiten spiegels maar deze doen het niet samen met andere knipperlicht is dit gewoon een decoratie of moet een lampje erin of is het een extra optie?
Wie wie kan hier antwoord geven aub

Gebruikersavatar
Bmtouring
Site Admin
Berichten: 459
Lid geworden op: 10 nov 2019, 17:08
Locatie: Boxmeer

Re: Spiegel Knipperlicht

Bericht door Bmtouring » 19 mei 2021, 21:12

zijn bij mij ledjes die er in zitten en die werken mee met de rest. Heb jij andere zij-knipperlichten? Want die of de spiegel zijn verplicht. Geen aparte en ook geen in de spiegel zou dus niet moeten kunnen.

Spiegelpoot is een flinke klomp plastic, en de kappen erin/aan/om geklikt met dunnen lipjes die makkelijk afbreken. Wees dus voorzichtig als je gaat zoeken naar een oorzaak.

Stekkertje is dan wel weer simpel maar de route naar de knipper en de motortjes weer niet.

binnenzijde portier driehoekje eruit wippen, volgens mij kun je dan het draadje omhoogtrekken tot je het stekkertje hebt, daar kun je spanning op zetten en kijken wat ie doet. Misschien moet je het deurpaneel losmaken, dat weet ik niet meer precies. Is niet moeilijk maar wel een beetje raar: paar schroeven en een aantal stevige klikkers die je met een ruk moet lossen en dat vergt enige balans tussen lomp geweld en tactisch toepassen daarvan....

Driouchi
Forumlid
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 aug 2020, 22:30

Re: Spiegel Knipperlicht

Bericht door Driouchi » 19 mei 2021, 21:57

Mijn auto is van 2015 oude model maar als zo veel werk is nog heb ik zoiets laat maar zitten
Maar dankjewel voor uw snelle reactie

Gebruikersavatar
JohanvdH
Forumlid
Berichten: 568
Lid geworden op: 02 mei 2017, 11:46
Locatie: Wageningen

Re: Spiegel Knipperlicht

Bericht door JohanvdH » 19 mei 2021, 22:44

Ik weet niet of het nog zo is maar het zou (waarschijnlijk als je een trekhaak hebt) een APK afkeur punt kunnen zijn...

Zie https://apk-handboek.rdw.nl/bedrijfsaut ... eflectoren
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+
11-2013, Amethyst Black (particulier gekocht in 2018)
Afbeelding

Driouchi
Forumlid
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 aug 2020, 22:30

Re: Spiegel Knipperlicht

Bericht door Driouchi » 19 mei 2021, 22:48

Ja ik heb inderdaad een trekhaak

Plaats reactie