Navigatie update

Audio, Bluetooth muziek streamen en navigatie
Plaats reactie
chrisvlaar
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mar 2020, 20:48

Navigatie update

Bericht door chrisvlaar » 28 mar 2020, 23:30

Hallo,

Weet iemand of de 2020 navigatie update er al is voor de Mitsubishi? Ik begreep dat deze rond deze tijd zou komen.

Groet Chris

PHEVlkj
Forumlid
Berichten: 868
Lid geworden op: 31 aug 2013, 15:22

Re: Navigatie update

Bericht door PHEVlkj » 29 mar 2020, 11:44

Ik heb er al meerde keren gebruik van gemaakt.
Het is meestal vlak voor de vakantieperiode beschikbaar. Dus zo'n beetje vanaf begin juni. De update kun je het beste bij de dealer laten doen. Dan blijven de opgeslagen gegevens ook beschikbaar. Zoals het adresboek, de instellingen en de laatste 50 ritjes.

Vorig jaar had ik (met de verkopende dealer, want ik had bij aankoop de nieuwste versie van de navigatie bedongen, aflevering auto eind mei, toen was die update er net nog niet) de afspraak gemaakt dat ze mij een sd kaartje met de update zouden thuis sturen, zodat ik het zelf kon doen. Daar moesten ze op terug komen. Omdat ze kennelijk live contact met de computer in Japan moesten hebben moest ik (4 dagen voor de vakantie) alsnog bij de dealer opdraven. Die procedure duurt zomaar 1,5 uur.
Dat is overigens dezelfde garage waar de receptionist keihard beweert dat er voor deze auto nooit algemene software updates zijn. Dus het onderhoud ga ik daar waarschijnlijk niet onderbrengen, maar naar mijn vorige dealer maar dat terzijde.

Daarom vraag ik me ook af hoe het nou met je instellingen e.d. gaat als je de online te bestellen versie (van Here) bestelt en zelf installeert.

Hou even goed in de gaten of er misschien een aanbieding komt. In alle jaren heb ik verschillende prijzen betaald. Variërend van 79 tot 170 euro. Het is natuurlijk best duur, maar dan kun je toch beter gebruik (zonder ergernis) van je MMCS blijven maken.

lkj
Vanaf mei 2019 tot april 2023 Mitsubishi Outlander PHEV Instyle. Bouwjaar 2014 (gebruikt gekocht). Zwart metallic.
T/m april 2019 Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Bouwjaar 2013 (nieuw gekocht). Titanium Grey.

Gerardus.Rog
Forumlid
Berichten: 55
Lid geworden op: 24 feb 2019, 00:54

Re: Navigatie update

Bericht door Gerardus.Rog » 29 mar 2020, 12:32

Zou normaal de vorige update krijgen bij m'n onderhoud, maar ze raden aan even te wachten op de nieuwste. Die komt er met een maand of twee wisten ze te melden.

Dus nog een paar maanden geduld 😋

Plaats reactie