Even voorstellen

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
Robert1952!

Even voorstellen

Bericht door Robert1952! » 19 mar 2020, 20:59

Mijn naan is Robert, ik woon in Santpoort en ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Outlander.
Ik heb eigenlijk mijn halve leven Saab gereden en vervolgens Renault VelSatis, maar sinds ik niet meer werk en voornamelijk kleine afstanden rijd wil ik graag die kleine afstanden elektrisch rijden.

JohanvdH
Forumlid

Re: Even voorstellen

Bericht door JohanvdH » 20 mar 2020, 10:32

Welkom Robert!

Saab en Renault, dat zijn interessante keuzes. Ik hoop dat Mitsubishi ook goed zal bevallen!
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+
11-2013, Amethyst Black
Afbeelding

Skyfox
Forumlid

Bericht door Skyfox » 24 mar 2020, 13:26

Wat leuk, nog een voormalig Vel Satis rijder! Ik mis de Renault soms wel, maar de Mitsu doet het eigenlijk net zo goed. Wij hadden de 3.5 v6 Initiale uitvoering uit 2002. Voor een auto die bekend stond om haar problemen hebben we er eigenlijk betrekkelijk weinig onderhoud aan gehad gedurende ongeveer 100.000km.

Hoe bevalt de Mitsu tot nu toe?
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ Ruby Black 2015

Kamej03
Forumlid

Bericht door Kamej03 » 24 mar 2020, 14:42

Welkom Robert, ik heb de outlander ook nog niet zo lang maar ook voor hetzelfde doel gekocht. Ik heb er nog maar 1 keer mee getankt dus de ervaring is nog pril. Nu staat de teller alweer rond de 500km en de tank is nog niet op de helft. Het lijkt te lukken. Verder vinden wij het ook een heerlijke auto, qua ruimte en om mee te rijden. De instyle uitvoering heeft ook veel luxe aan boord dat is mooi meegenomen. Ik hoop dat je outlander je net zoveel plezier gaat bezorgen als wij de afgelopen anderhalve ervan hebben gehad.

Dit forum is heel erg ruim voorzien van allerlei info mbt tot de outlander. Met de zoekfunctie kun je heel veel vinden en vragen die worden gepost worden ook best snel opgepikt heb ik gemerkt. Ik heb er de afgelopen maand heel veel aan gehad.
Sinds begin feb 20 een instyle nov 2014

Plaats reactie