2e hands Outlander gekocht

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
mrrveenman
Nieuw forumlid

2e hands Outlander gekocht

Bericht door mrrveenman » 16 okt 2019, 11:14

AfbeeldingHallo Allemaal,

mijn naam is Michel en wij hebben vorige week onze Volvo S60 2001 ingeruild voor een Outlander PHEV Instyle dec 2013 (79000KM) zwart.
Onze gezin groeide uit de Volvo s60, achterbank was gewoon te klein met de kinderen. Aangezien wij veel kleine stukjes rijden en wel een caravan moeten kunnen trekken van 1350KG was het eigenlijk wel voor de hand dat wij voor de Outlander moesten gaan.
We hebben een volledig jaar garantie op de auto en moeten over 10000 km een grote beurt laten doen. Dus ben benieuwd, de Volvo was namelijk een aanslag op ons spaargeld aan het worden. Wij hebben een overschot aan zonnestroom, van zo'n 91 ladingen van de accu.

Er staat op deze auto verder helemaal niets, geen letters met Outlander PHEV enzo. Dat vond ik wel raar. Ook heeft hij ook in de bumper parkeer sensoren.

Tot nu toe bevalt hij goed, ben alleen nog niet overal over uit waar alles voor is, knopjes meldingen enz. Wel erg veel luxe, dat valt mij op.

Wij hopen veel plezier te bleven aan de auto met weinig kosten.
outlander_klein.jpg
outlander_klein.jpg (162.79 KiB) 188 keer bekeken

JohanvdH
Forumlid

Re: 2e hands Outlander gekocht

Bericht door JohanvdH » 16 okt 2019, 12:56

Mooie kleur!
Veel rijplezier gewenst

Mooie carport ook (weet je daar de leverancier nog van?)
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+
11-2013, Amethyst Black
Afbeelding

mrrveenman
Nieuw forumlid

Bericht door mrrveenman » 16 okt 2019, 13:11

Dank, @JohanvdH de leverancier is helaas failliet gegeaan. Maar er zit een die dezelfde heeft https://segeko.nl/carports/ zijn wel prijzig hoor.

RoelUtrecht
Forumlid

Bericht door RoelUtrecht » 16 okt 2019, 14:36

veel plezier! met een beetje goed inlezen (op o.a. dit forum) kan je een hoop praktische en goede tips krijgen voor de auto!

Reinier L
Forumlid

Bericht door Reinier L » 16 okt 2019, 17:29

Er staat op deze auto verder helemaal niets, geen letters met Outlander PHEV enzo. Dat vond ik wel raar. Ook heeft hij ook in de bumper parkeer sensoren.

Welkom op het forum!
Op mijn auto ook geen stickers. Zijn gemakkelijk te verwijderen. Lang geleden op forum onderwerp geweest. Vele vonden ze lelijk. Parkeersensoren waren een optie die door de dealer zelf gemonteerd werd. Samen met LED drl’s.
OUTLAND(CRUIS)ER

Plaats reactie