Sproeikoppen ruitensproeier

Alles met betrekking tot de buitenkant van je Outlander PHEV
Plaats reactie
Gerardus.Rog
Forumlid
Berichten: 55
Lid geworden op: 24 feb 2019, 00:54

Sproeikoppen ruitensproeier

Bericht door Gerardus.Rog » 11 okt 2019, 15:49

Dag iedereen,

Na mij eindeloos te frustreren in het continu doorprikken en bijrichten van de sproeigaatjes, hier een draadje geopend.
Van de zes stralen sproeien er slechts 3 op mijn ruit en de rest is naast of over de auto. Aan jullie de vraag welke kant het minste sproeiwater krijgt... Precies, de bestuurderskant.

Dit leidt tot gevaarlijke situaties waarin je de ruit niet goed kunt schoonmaken van allerhande vuil, herkenbaar?

Op mijn vorige auto had ik sproeigaatjes die een waaier op de ruit spoten en daardoor ook niet ontregeld werden en naast of over de auto spoten. Iemand die weet of dit voor ons phev ook bestaat? Heb al veel gezocht maar niet gevonden. Wie heeft de oplossing?

Groetjes Geert
Laatst gewijzigd door Gerardus.Rog op 11 okt 2019, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
PHEV2014
Forumlid
Berichten: 350
Lid geworden op: 28 aug 2014, 12:49

Re: Sproeokoppen ruitensproeier

Bericht door PHEV2014 » 11 okt 2019, 19:47

Geen idee. Bij mij hebben ze het 160K km perfect gedaan. Misschien troep in het reservoir?
Geen Outlander meer. Dus over en te koop: standaard Mitsubishi lader - instelbare EVselect laadkabel 6-16A - set complete winterwielen origineel Mitsubishi.
Belangstelling? Stuur dan een berichtje via het forum.

Gebruikersavatar
JohanvdH
Forumlid
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 mei 2017, 11:46
Locatie: Wageningen

Re: Sproeikoppen ruitensproeier

Bericht door JohanvdH » 11 okt 2019, 22:43

Zoeken op windscreen nozzle levert oa op https://nl.aliexpress.com/item/33035058 ... lsrc=aw.ds

Kost geen drol maar of het ook past op de Outlander?
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+
11-2013, Amethyst Black (particulier gekocht in 2018)
Afbeelding

Plaats reactie