Geen SSID en Password

Met een tijdsklok je standkachel bedienen is zóóó 2012
Plaats reactie
Tjeerd1979

Geen SSID en Password

Bericht door Tjeerd1979 » 05 apr 2016, 19:59

Aangezien ik de auto heb verkregen via een ex-collega heb ik helaas geen SSID en Password gegevens voor de Remote app. Heb wel net de aanmeldprocedure gevolgd en dat werkte uiteraard, maar heb geen password om de verbinding te maken. Heeft iemand een idee hoe dit password achterhaald kan worden? Is hier misschien een programma voor of kan de dealer dit?

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: Geen SSID en Password

Bericht door Hansjebrinkers » 05 apr 2016, 22:48

Boeiend!! De ssid zou je moeten kunnen zien (als "remoteABCD" o.i.d.), alle outlanders zijn op deze manier ge-ssid'd. Mocht je geen ssid kunnen zien, dan is de wifi module mogelijk defect, in de begintijd is dit een probleem geweest (staat ergens wel iets over op 't forum). In dat geval lijkt bezoek van de dealer noodzakelijk. Ook in geval van een zoekgeraakte inlog ben ik band dat je even langs de dealer moet. Kortom: de dealer lijkt in beide gevallen de juiste weg :D :D
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Tjeerd1979

Re: Geen SSID en Password

Bericht door Tjeerd1979 » 06 apr 2016, 08:48

Dank voor je reactie. Was er al bang voor. :D

De Remotexxxx SSID heb ik idd al gezien, dus het is alleen nog een password issue.

Maar snel naar de dealer.

Gebruikersavatar
mitsufietsie
Forumlid
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 mei 2013, 23:16
Locatie: 013

Re: Geen SSID en Password

Bericht door mitsufietsie » 06 apr 2016, 09:51

Kan je het niet meer vragen aan je ex-collega?
Rob. Instyle, Techn. Silver. Skidplate, trekhaak, park. sensoren voor, Cobra alarm, RVS Side+bullbar. Zelfsluitend schuifdak. Inmiddels niet meer in bezit. Ik doe geen lader reparaties meer.

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Geen SSID en Password

Bericht door sigmasailor » 06 apr 2016, 09:57

mitsufietsie schreef:Kan je het niet meer vragen aan je ex-collega?
Precies; hij heeft een (klein) papiertje bij levering gekregen waar de code op staat.

Misschien staat de code ook op de router (bij mijn Ziggo router thuis is dat zo). De router zit achter het plastic links van de 'kofferbak' achter de achterbank.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Gebruikersavatar
mitsufietsie
Forumlid
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 mei 2013, 23:16
Locatie: 013

Re: Geen SSID en Password

Bericht door mitsufietsie » 06 apr 2016, 11:30

De code staat niet op de router, of niet bij mij tenminste.
Ik heb er een foto van genomen toen ik een nieuwe kreeg.

En je kan er niet makkelijk bij, ze hebben bij mij de halve
kofferbak gesloopt om er bij te kunnen.
Rob. Instyle, Techn. Silver. Skidplate, trekhaak, park. sensoren voor, Cobra alarm, RVS Side+bullbar. Zelfsluitend schuifdak. Inmiddels niet meer in bezit. Ik doe geen lader reparaties meer.

Tjeerd1979

Re: Geen SSID en Password

Bericht door Tjeerd1979 » 06 apr 2016, 12:10

Ik had idd personeelszaken al gevraagd erop te letten dat het kleine papiertje ook werd ingeleverd. De berijder kon zich het papiertje nog wel (vaag) herinneren, maar wist het niet meer te vinden.

jangoed
Forumlid
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 sep 2013, 15:09

Re: Geen SSID en Password

Bericht door jangoed » 06 apr 2016, 13:03

de dealer kan het voor je achterhalen
Instyle+ ; Silky-white; Zwart leder; Sidebars; Verbrederset; afneembare trekhaak+skidplate; LED; Sportpack; Stylepack; 18"LM winterset.
Vorige auto: Mitsubishi Outlander 2.4 Instyle 2010
Leverdatum: 30-11-2013

Tjeerd1979

Re: Geen SSID en Password

Bericht door Tjeerd1979 » 15 apr 2016, 16:23

De dealer heeft deze code, tijdens de 60K beurt, idd kunnen achterhalen via de computer/OBD.

Kreeg een keurig printje met SSID en password.

Plaats reactie