Wifi module toevoegen?

Met een tijdsklok je standkachel bedienen is zóóó 2012
Plaats reactie
gofferje

Wifi module toevoegen?

Bericht door gofferje » 16 jan 2015, 10:11

Hallo,

Haal vandaag mijn Business-versie van de PHEV op. Belgische Business versie heeft geen Wifi (af fabriek).
Is het mogelijk (lijkt mij wel), of deze later toe te voegen (als losse module).
Weet iemand of en hoe dat gaat, en misschien ook welk(e) onderde(e)l(en) ik moet bestellen?

bedankt voor de reacties!

David.

mr76
Forumlid
Berichten: 441
Lid geworden op: 08 nov 2013, 15:49

Re: Wifi module toevoegen?

Bericht door mr76 » 16 jan 2015, 10:35

weet niet of dat technisch mogelijk is. bij een aantal mensen is de module wel vervangen, dit is al een aardig klusje voor de dealer, zoek maar op het forum. Ik denk dat de kosten van module plus installatie aardig oploopt, gok op 600 tot 1000 euro. vind je het dat waard is natuurlijk een persoonlijke keuze.

jvisser
Forumlid
Berichten: 268
Lid geworden op: 23 jun 2014, 21:25

Re: Wifi module toevoegen?

Bericht door jvisser » 16 jan 2015, 13:05

En zonder de elektrische verwarming uit de duurdere modellen krijg je nog niet alle functionaliteit. Als er een redelijk betaalbare manier zou zijn om later de E-verwarming toe te voegen zou ik er ook voor gaan, dit is wat mij betreft het grootste gemis uit de business edition die niet echt duidelijk word aangegeven bij de dealers.
Outlander Business Edition 2013 Amethyst Black | X-line mistlampkappen | TNM Lolo laadpaal

gofferje

Re: Wifi module toevoegen?

Bericht door gofferje » 17 jan 2015, 20:31

ja, inderdaad, dat was ook mijn idee. Wifi toevoegen en elektrische kachel. Maar behalve dat het niet eenvoudig installeren (zelf) zal zijn, is het inderdaad ook vast een dure grap...
Het leek mij zo ideaal. 's morgens niet meer hoeven krabben en direct in een lekker warme auto instappen....

Gebruikersavatar
jaapv
Forumlid
Berichten: 490
Lid geworden op: 18 jan 2014, 09:56
Locatie: Hellevoetsluis
Contacteer:

Re: Wifi module toevoegen?

Bericht door jaapv » 18 jan 2015, 10:06

Als het om de verwarming gaat, lijkt het mij logischer een kachel in te bouwen dan een WiFi...
http://www.webasto.com/nl/markten-produ ... el-inbouw/

Plaats reactie