Oke dit is wel een benzine v6 uitvoering, maar wel dezelfde s-awc.
Wilde deze jullie niet onthouden.
https://www.youtube.com/watch?v=aOd0vVEdy2M
Outlander in de sneeuw
- JanPHEV
- Forumlid
- Berichten: 1159
- Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:49
- Locatie: Noordelijk randje van Noord-Brabant
Re: Outlander in de sneeuw
Belangrijkste aspect voor de haalbaarheid van dit soort fun of meer is volgens mij welke banden erop liggen....
-
- Forumlid
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 18 jun 2013, 20:17
Re: Outlander in de sneeuw
Het originele rubber is alleen voor de straat geschikt. Uiteraard helpt de 4wd op het zandpad. Winterbanden zijn echter al wel geschikt om mee te spelen.
Voor de hobbyisten: niet het rijden maar het remmen is moeilijk als de handel gaat glijden, gaat er wel 2 ton de berg af.
We hebben geen koppeling, dus alleen een rempedaal en flippers om te remmen, en een berg elektronica die echter geen bijzondere standen volgens mij kent.
O ja, en voor de terrein aspiranten: normaal koop je aan de onderkant van de auto bodemplaat beschermers. Wij hebben daar de accu zitten, wel voor normaal gebruik beschermd, naar ook het duurste onderdeel van de auto.
Voor de hobbyisten: niet het rijden maar het remmen is moeilijk als de handel gaat glijden, gaat er wel 2 ton de berg af.
We hebben geen koppeling, dus alleen een rempedaal en flippers om te remmen, en een berg elektronica die echter geen bijzondere standen volgens mij kent.
O ja, en voor de terrein aspiranten: normaal koop je aan de onderkant van de auto bodemplaat beschermers. Wij hebben daar de accu zitten, wel voor normaal gebruik beschermd, naar ook het duurste onderdeel van de auto.
- Anko
- Forumlid
- Berichten: 5285
- Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17
Re: Outlander in de sneeuw
Dus toch!ictijoos schreef:berg elektronica
De B standen proberen wel een bepaalde absolute vertraging vast te houden, dus die passen zich ahw wel aan aan de geaccidenteerdheid van het terrein. Maar HDC is het natuurlijk niet.