Carkit problemen

Audio, Bluetooth muziek streamen en navigatie
Plaats reactie
Marc

Carkit problemen

Bericht door Marc » 16 dec 2014, 16:07

Beste forum leden,

Wanneer ik met mijn Nokia Lumia 930 weg bel dan gaat de verbinding niet automatisch over de carkit. Ik moet wanneer de andere kant opneemt eerst op de knop "stop doorschakelen" op het display drukken alvorens het gesprek over de carkit gaat lopen. Wanneer ik gebeld wordt dan werkt het wel gewoon.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Zijn er ook mensen die een aparte carkit hebben laten inbouwen? Dit is voor mij namelijk ook een optie aangezien dit echt heel irritant (en gevaarlijk) is.

Alvast bedankt voor reacties!

Gebruikersavatar
sigmasailor
Forumlid
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Carkit problemen

Bericht door sigmasailor » 16 dec 2014, 16:27

Na heel lang (een jaar) aanmodderen heb ik er heel nieuwe head unit in laten stoppen: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... =10&t=3548
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Carkit problemen

Bericht door Anko » 16 dec 2014, 16:45

sigmasailor schreef:Na heel lang (een jaar) aanmodderen heb ik er heel nieuwe head unit in laten stoppen: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... =10&t=3548
Hoe vaak heb jij de melding "stop doorschakelen" gehad? M.a.w. hoe relevant is dat voor de TS? Eerlijk zeggen ....
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Marc

Re: Carkit problemen

Bericht door Marc » 16 dec 2014, 17:03

Wat bedoel je daarmee? Ik heb het namelijk altijd als ik weg bel...

Gebruikersavatar
sigmasailor
Forumlid
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Carkit problemen

Bericht door sigmasailor » 16 dec 2014, 17:04

TS vraagt expliciet naar mensen die iets anders hebben laten inbouwen; daar geef ik een passend antwoord op. Wat moet TS met jouw antwoord?
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

MitsuAccu
Forumlid
Berichten: 407
Lid geworden op: 09 sep 2013, 11:34

Re: Carkit problemen

Bericht door MitsuAccu » 16 dec 2014, 18:08

Daar gaan ze weer...
Bijna net zo irritant als berichten van ene Patrick... :-)

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Carkit problemen

Bericht door Anko » 16 dec 2014, 18:48

Marc schreef:Wat bedoel je daarmee? Ik heb het namelijk altijd als ik weg bel...
Die vraag was niet aan jou gericht, maar aan Sigmasailor ;)
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Carkit problemen

Bericht door Anko » 16 dec 2014, 18:49

MitsuAccu schreef:Daar gaan ze weer...
Bijna net zo irritant als berichten van ene Patrick... :-)
Sigmasailor in ik hóeven niet op elkaar te reageren. Jij hóeft niet op ons te reageren. Zo simpel ligt het ;)
Overigens stel ik gewoon een vraag aan Sigmasailor die m.i. voor TS heel relevant is. Weet niet wat daar mis mee is.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
sigmasailor
Forumlid
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Carkit problemen

Bericht door sigmasailor » 16 dec 2014, 19:05

En weer is een topic vervuild.....
We zitten bijna op bericht 10 en TS heeft precies één antwoord op zijn vraag; verder wat geneuzel.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Carkit problemen

Bericht door Anko » 16 dec 2014, 19:13

sigmasailor schreef:TS vraagt expliciet naar mensen die iets anders hebben laten inbouwen; daar geef ik een passend antwoord op. Wat moet TS met jouw antwoord?
Marc zit met een heel specifiek probleem, wat hij duidelijk weet te omschrijven, en is op zoek naar een oplossing voor dat probleem. Zijn vraag over het inbouwen van een aparte carkit staat overduidelijk in relatie tot dat probleem. Het lijkt me daarom zinvol voor de Marc om te weten of jouw 'oplossing' überhaupt in relatie staat tot zijn probleem. Want als jouw oplossing zijn probleem niet oplost, dan heeft hij er niet zoveel aan. Vandaar de vraag aan jou.

Overigens vraagt of er mensen zijn die een aparte carkit in hebben laten bouwen. Een volledige headunit inclusief navigatie en wat al niet meer lijkt me wat anders ... ;)
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

mr76
Forumlid
Berichten: 441
Lid geworden op: 08 nov 2013, 15:49

Re: Carkit problemen

Bericht door mr76 » 17 dec 2014, 08:35

wat is weg bellen?

Harnie

Re: Carkit problemen

Bericht door Harnie » 17 dec 2014, 09:18

sigmasailor schreef:Na heel lang (een jaar) aanmodderen heb ik er heel nieuwe head unit in laten stoppen: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... =10&t=3548
Wat heeft dit te maken met de vraag over het inbouwen van een carkit in de Outlander?

Het begint op reclame maken voor "dat andere systeem" te lijken :?

En op antwoord te geven op TS oorspronkelijke vraag: Ik geen gebruik geen carkit in mijn auto. Ik gebruik de bluetooth functie van de MMCS. En dat werkt voor mij goed.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Carkit problemen

Bericht door Anko » 17 dec 2014, 09:55

mr76 schreef:wat is weg bellen?
Uitgaand gesprek. Neem ik toch aan.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Marc

Re: Carkit problemen

Bericht door Marc » 21 dec 2014, 15:38

Ik bedoel inderdaad uitgaand gesprek. Het verbinden van het mmc systeem met mijn telefoon gaat gewoon niet goed...erg jammer...

Heeft niemand ervaring met het inbouwen van een Parrot?

Gebruikersavatar
sigmasailor
Forumlid
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Carkit problemen

Bericht door sigmasailor » 21 dec 2014, 16:08

Met een losse Parrot niet. In mijn Pioneer systeem zit een Parrot module; die werkt perfect.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Plaats reactie