Spam mail door outlanderphevforum

Een poll, wil je graag meedoen en moderator worden? Plaats hier je verzoeken en we gaan er naar kijken.
Plaats reactie
B.vanTergouw

Spam mail door outlanderphevforum

Bericht door B.vanTergouw » 05 nov 2014, 23:27

Ik vind het ongehoord en beneden alle peil dat e-mailadressen van een forum gebruikt voor eigen gewin van de forumbeheerder!
Bram van Tergouw

Gebruikersavatar
mitsufietsie
Forumlid
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 mei 2013, 23:16

Re: Spam mail door outlanderphevforum

Bericht door mitsufietsie » 06 nov 2014, 00:41

Helemaal mee eens!!!

maar...we zijn er zelf mee akkoord gegaan door onze aanmelding voor het forum:

Mitsubishi Outlander PHEV forum - Registratie:

...Ook gaat u ermee akkoord dat u email kunt ontvangen met betrekking tot nieuwe websites/bedrijfsactiviteiten van de beheerder/eigenaar van het forum...
Rob. Instyle, Techn. Silver. Skidplate, trekhaak, park. sensoren voor, Cobra alarm, RVS Side+bullbar. Zelfsluitend schuifdak. Inmiddels niet meer in bezit. Ik doe geen lader reparaties meer.

Gebruikersavatar
jaapv
Forumlid
Berichten: 490
Lid geworden op: 18 jan 2014, 09:56
Contacteer:

Re: Spam mail door outlanderphevforum

Bericht door jaapv » 06 nov 2014, 01:24

Helemaal mee eens. Voor mij een reden om veel afstand van deze onderneming te nemen. Ik kom over een maandje wel weer eens kijken. Forummail gaat nu naar mijn spamfolder.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Spam mail door outlanderphevforum

Bericht door Anko » 06 nov 2014, 08:06

Hmmm, de TS heeft zich 24 mei geregistreerd. Da's bijna een half jaar geleden. Nooit iets van zich laten horen, dus ook nooit iets wezenlijks bijgedragen aan dit forum. En nu zeuren over een vrij onschuldig mailtje. Dat is nog eens bijdragen.

Misschien moeten we er ons met zijn allen van bewust zijn dat alleen de zon voor niets op gaat. We zijn toch (bijna) allemaal ondernemers en weten hoe het werkt?
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

JeroenJ

Re: Spam mail door outlanderphevforum

Bericht door JeroenJ » 06 nov 2014, 08:07

Ik vind het idd ongelukkig gekozen manier om reclame te maken (een banner zou wat subtieler zijn). Maar om nou iemand zo hard af te branden die naar eigen zeggen hier eigen tijd en energie in steekt ook wel weer een beetje overdreven.

Ik beleef veel plezier aan dit forum door het lezen van (on)zinnige draadjes en ben op die manier ook veel over de auto te weten gekomen. Dat ik nu 1 mailtje van dergelijke aard heb ontvangen kan ik nou niet direct verveldende spam noemen.

Ongehoord zou zijn als onze email adressen door verkocht zouden worden waar dan weer spam uit voort komt en dat lijkt niet het geval te zijn.

Daarnaast is er een keurige "opt-out" mogelijkheid onder aan de mail, dus hoef je ook geen rule-wizard in te stellen die het naar de prullenbak gooit.

Soms lijken we even te vergeten waar we staan, en maken we dingen groter dan dat het nodig is.

mr76
Forumlid
Berichten: 441
Lid geworden op: 08 nov 2013, 15:49

Re: Spam mail door outlanderphevforum

Bericht door mr76 » 06 nov 2014, 10:17

ben het ook met Anko en Jeroen eens. Het is 1 mailtje, niet schreeuwerig, verder maken we allemaal dankbaar gebruik van het forum, dus ja.

en als dat je al te veel is tja, sluit dan ook je facebook, linkedin etc?

tadango

Re: Spam mail door outlanderphevforum

Bericht door tadango » 06 nov 2014, 10:23

Tja, beetje jammer die mail... Facebook heb ik niet en ook op linkedin haat ik die spammers.

ittotaal
Forumlid
Berichten: 152
Lid geworden op: 10 sep 2013, 15:05

Re: Spam mail door outlanderphevforum

Bericht door ittotaal » 06 nov 2014, 11:09

Edwin had ook gewoon een jaarlijks bijdrage ofzo kunnen vragen, hadden de mensen dan minder geklaagd ? Hosting met beetje dataverkeer kost best wat geld, en het hele boeltje moet daarnaast ook nog is geregeld worden. Het kost meer tijd om hier een lelijke reactie te plaatsen dan het mailtje te lezen :)
Niet in maart (2013) maar in april hopelijk dan een Silky White Instyle. --- iT Totaal

henkloop
Forumlid
Berichten: 81
Lid geworden op: 16 mei 2014, 13:54

Re: Spam mail door outlanderphevforum

Bericht door henkloop » 06 nov 2014, 12:06

Spam??? Niet opgevallen, niet gekregen, overgeslagen? :( :roll:

WHB
Forumlid
Berichten: 301
Lid geworden op: 25 jun 2013, 13:38

Re: Spam mail door outlanderphevforum

Bericht door WHB » 06 nov 2014, 14:17

Ik heb het ook niet als Spam opgevat.
Idd. voor niets gaat alleen de zon op.

Misschien een nieuw topic voor in het stamcafé “zeg wat doe jij eigenlijk voor de kost”
Zodat een ieder die zich hiertoe geroepen voelt een presentatie van zijn of haar activiteiten kan geven.

Groet,
WHB.

Gebruikersavatar
Marcs
Forumlid
Berichten: 230
Lid geworden op: 17 okt 2013, 13:42

Re: Spam mail door outlanderphevforum

Bericht door Marcs » 06 nov 2014, 14:46

Ik heb niks ontvangen please repeat de spam.

anders kom ik over 7 mnd wel weer een keer kijken hoe het is :lol:
LB

Gebruikersavatar
PHEV2014
Forumlid
Berichten: 350
Lid geworden op: 28 aug 2014, 12:49

Re: Spam mail door outlanderphevforum

Bericht door PHEV2014 » 06 nov 2014, 16:31

Geen Outlander meer. Dus over en te koop: standaard Mitsubishi lader - instelbare EVselect laadkabel 6-16A - set complete winterwielen origineel Mitsubishi.
Belangstelling? Stuur dan een berichtje via het forum.

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57

Re: Spam mail door outlanderphevforum

Bericht door Hansjebrinkers » 06 nov 2014, 21:57

In de algehele mail-reclame-woede in mijn spambox was hij me niet eens opgevallen. Dit topic trek meer aandacht dan de spam....ik heb in ieder geval niet echt het vermoeden dat het veel handel oplevert.

Lig er verder volstrekt niet wakker van :P
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Plaats reactie