zeurforum

Voor geklets over van alles en nog wat, dat niet in de andere topics thuishoort
Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: zeurforum

Bericht door Anko » 16 feb 2014, 22:30

Denniss schreef:Het woord "belachelijk" dat hier een aantal keer genoemd wordt als voorbeeld van een "ongewenste toon" is in totaal op het forum 53x gebruikt in 28.210 berichten. Het lid die dit woord het meest gebruikt heeft is... Anko.
Ja, dat had ik ook gezien.
Denniss schreef:Ik zeg er meteen bij dat het ook in reacties kan staan die hij quote.
Dat had ik gelukkig ook gezien :lol:

Overigens heeft het ook vaak betrekking op hele andere zaken dan de auto of MMSN: laadpaal beleid in Limburg, dat soort zalen :D
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

ampera

Re: zeurforum

Bericht door ampera » 16 feb 2014, 22:55

Anko schreef: Het is de stemmingmakerij er om heen. Mensen zijn ontevreden en lijken te vinden dat iedereen daarom ontevreden moet zijn. Steeds maar de vergelijking trekken met goedkopere / oudere auto's om aan te geven hoe slecht de auto wel niet is. Daarmee lijdt men de aandacht af van de problemen zelf en verlegt men de aandacht naar de vraag of die vergelijking wel of niet terecht is.
Het is geen stemmingmakerij maar een CONSTATERING en het is 100% legitiem dat Sigma hardop de vraag stelt waarom een andere autofabrikant dit systeem naar zijn ervaring beter voor elkaar heeft. De vermelding ouder en goedkoper is relevant omdat hij daarmee aangeeft dat zijn vergelijk geen state of the art apparatuur betreft.

lekstroom

Re: zeurforum

Bericht door lekstroom » 16 feb 2014, 23:39

Anko, ik heb ook de neiging mijn keuze te verdedigen, ik vind het niet leuk om te moeten constateren dat mijn keus op z'n minst twijfelachtig is geweest waar het de techniek betreft (niet de geldelijke voordelen). Echter op een gegeven moment wil ik eerlijk naar mijzelf zijn en toegeven dat mijn keus qua techniek niet goed was. Met mijn 8k voorbeeld wil ik niet duidelijk maken dat daar wel een goed werkende mmcs in zit, kan natuurlijk niet voor die prijs, het gaat mij om het principe dat wanneer je iets in een auto stopt het goed moet werken ongeacht de prijsstelling. En waarschijnlijk heeft MN kritiek niet afgedaan als jengelen, ofschoon dat intern misschien anders ligt, mijn vraag was of je als ondernemer in het algemeen sommige kritiek dusdanig zou betitelen. In het algemeen: probeer te doorgronden waarom het er hier wat pittiger aan toe gaat dan bij andere fora; kan niet alleen de teleurstelling zijn, hebben we als ondernemers niet een beetje de neiging om het beter te weten, zijn we niet zo gewend aan felle tegenspraak? Forum doet me soms denken aan wedstrijden (is overigens 40 Kg. geleden) tegen Hermandad (voetbalvereniging politie); duldden geen tegenspraak en autoriteit boven zich ;). Ik ga een beetje aan zelfreflectie doen.

Sicco jan

Re: zeurforum

Bericht door Sicco jan » 17 feb 2014, 00:47

Collega PHEV rijders,

Het doet bijna zeer dat ik een tevreden PHEV rijder ben :o ook ik heb op enkele punten mijn vraagtekekens. Zelf heb ik nooit gedacht dat de oplossing hiervan bij het Forum zou liggen. Voornamenlijk heb ik het forum gezien waarbij ik doormiddel van informatie mijn voordeel kon doen :roll: Nooit voor het oplossen van mijn eventuele problemen. Tegen degenen die dat WEL denken zeg ik : DOM DOM DOM stop met deze discussie. Er is maar een lachende derde dat is MN. Waarom zou ik luisteren naar slechts 14 procent ( waarvan wellicht slechts de helft echte klachten heeft) tegen 84 procent van de mensen die wel tevreden is :roll: Als MN die, natuurlijk dit forum lenzende, deze onvoorstelbare slechte discussie volgt, zou ik mijn mond stijf dicht houden!!! Zeker rekening houdend dat een aantal " zeurders" niet eens een PHEV heeft! Echte ondernemers zullen dit begrijpen!! Volgens mij is nagenoeg iedereen op dit forum ondernemer. Nu verbaast het mij dat ik zoveel "ondernemers "energie zie steken om hun negatieve ervaringen aan anderen over te brengen. Ik zou die tijd steken in mijn dealer en mocht die niet luisteren direct in mijn advocaat. Al die ondernemers die menen dat ze niet het product hebben gekregen wat ze gekocht hebben, en er zijn volgens mij diverse forumleden die daarvoor in aanmerking komen, zou ik morgen direct actie ondernemen 8-) Als forum lid heb ik nu genoeg kennis kunnen nemen van al de negatieve, en niet verder komende naar elkaar scheldende negatieve ervaringen. Bewaar mij jullie verdere ervaringen. Zeur of andere draadjes lossen jullie (terechte) problemen niet op.

Opmerkingen over negatieve ervaringen moeten gewoon kunnen. Maar ga er dan van uit dat wij als lezer deze niet kunnen oplossen.
Ik heb als ondernemer nooit geld verdiend door te klagen maar wel door acctie te ondernemen.

Mijn regel is: KLAGEN IS ZINLOOS DOE IETS OF VERGEET :oops:

Plaats reactie