zeurforum
- Anko
- Forumlid
- Berichten: 5285
- Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17
Re: zeurforum
Nee hoor. Er zijn er meer. Natuurlijk blijft er wel wat te wensen over, maar over het algemeen ben ik erg blij met mijn auto.
Verder ben ik het wel met je eens. De lol gaat er weleen beetje af, op deze manier.
Verder ben ik het wel met je eens. De lol gaat er weleen beetje af, op deze manier.
-
- Forumlid
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 11 aug 2013, 20:51
Re: zeurforum
Wat pas echt gezeur is is zeuren over zeuren...
Ook dit onderwerp is al eerder besproken en voldoende toegelicht. Mag wat mij betreft gesloten worden .
Ook dit onderwerp is al eerder besproken en voldoende toegelicht. Mag wat mij betreft gesloten worden .
OPI Instyle zwart
- Anko
- Forumlid
- Berichten: 5285
- Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17
Re: zeurforum
Zeuren over zeuren over zeuren mag wel?
-
- Forumlid
- Berichten: 1595
- Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
- Locatie: Omgeving Groningen
Re: zeurforum
Allen,
Ik ben een blije rijder, die voor 99% tevreden is met z'n outlander. Volgens mij steek ik dat niet onder stoelen of banken
Overal valt welwijst over te zeuren, maar ik vond het over het algemeen de moeite niet waard.... Ik heb me dan ook voorgenomen de negatieve reacties meer links te laten liggen, wellicht sterven ze dan vanzelf uit.
Ik ben een blije rijder, die voor 99% tevreden is met z'n outlander. Volgens mij steek ik dat niet onder stoelen of banken
Overal valt welwijst over te zeuren, maar ik vond het over het algemeen de moeite niet waard.... Ik heb me dan ook voorgenomen de negatieve reacties meer links te laten liggen, wellicht sterven ze dan vanzelf uit.
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.
Re: zeurforum
Ik denk dat dat komt omdat er nu, een paar maanden na de eerste uitlevering, een opsplitsing begint te komen tussen de berijders (excuses aan diegenen die nog in blijde verwachting zijn...). Mensen waarbij de weegschaal doorslaat naar de positieve kant en berijders die wat minder positief zijn. De minder positieve willen graag een klankbord hebben voor hun irritaties of gewoon hun gal even kunnen spuwen, wat dan vervolgens weer in het verkeerde keelgat schiet van de positivo's.
Laat iedereen in zijn waarde zou ik zeggen. Houd gewoon een beetje in de gaten dat je niet voor een ander kan beoordelen of iets positief of negatief is, dat kan je alleen baseren op je eigen situatie.
Laat iedereen in zijn waarde zou ik zeggen. Houd gewoon een beetje in de gaten dat je niet voor een ander kan beoordelen of iets positief of negatief is, dat kan je alleen baseren op je eigen situatie.
-
- Forumlid
- Berichten: 395
- Lid geworden op: 08 jul 2013, 20:47
Re: zeurforum
het wordt helaas wel een beetje een sikkeneurige zooi hier
Tussen al het geleuter is het knap lastig de nuttige dingen te vinden.
Tussen al het geleuter is het knap lastig de nuttige dingen te vinden.
Re: zeurforum
Tja, een zeurforum.... Met deze opmerking ben ik het wel mee eens.
Het is inderdaad een zeurforum geworden en daarbij komt dat enkele forumleden nogal eens haaks op elkaar staan qua mening.
Ik schaar mij bij de berijders die met een realistische blik naar hun auto kijkt.
Als je de gestartte topics nu eens zou analyseren (even snel gescanned), dan blijkt zo'n 40% gebaseerd op vragen gebaseerd op niet-vervulde verwachtingen (wifi), prijs-kwaliteitsverhouding (wat krijg ik nu voor mijn € 54.000), regelrechte missers (schommelstoel, slecht functionerend MMCS, EV-berekening ronduit verkeerd).
Daartegenover staan topics die het rijden met deze auto tot een vreugde maakt (EV-rijden, SUV, trekhaak, ruimte), hij wordt gewrapped (mooi hoor!), het geluid van de Rockfort Fosgate installatie wordt gefinetuned (top gedaan door animalfonz), dus nog beter dan die al was!
Ikzelf behoor tot de klasse die reeds ver- en gewend is met EV-rijden (anderhalf jaar Ampera). En ben dus niet meer onder de indruk van het EV-rijden. Sterker nog: onze Ampera (nog steeds in ons bezit) wordt bijna eerder gebruikt dan de Outlander....
Eigenlijk hebben we het bij de Outlander over een prijs/kwaliteitsverhouding en die blijkt voor ieder anders te zijn.
Anyway:
Uiteindelijk zal dit forum uitgekristalliseerd raken en in later tijd gebruikt worden voor informatie-inwinning. Want er staat nu zo'n ongelooflijke berg goede en opbouwende informatie in dit forum, wat goud waard is.
En reken maar: dat weet de Mitsubishi importeur ondertussen ook
Het is inderdaad een zeurforum geworden en daarbij komt dat enkele forumleden nogal eens haaks op elkaar staan qua mening.
Ik schaar mij bij de berijders die met een realistische blik naar hun auto kijkt.
Als je de gestartte topics nu eens zou analyseren (even snel gescanned), dan blijkt zo'n 40% gebaseerd op vragen gebaseerd op niet-vervulde verwachtingen (wifi), prijs-kwaliteitsverhouding (wat krijg ik nu voor mijn € 54.000), regelrechte missers (schommelstoel, slecht functionerend MMCS, EV-berekening ronduit verkeerd).
Daartegenover staan topics die het rijden met deze auto tot een vreugde maakt (EV-rijden, SUV, trekhaak, ruimte), hij wordt gewrapped (mooi hoor!), het geluid van de Rockfort Fosgate installatie wordt gefinetuned (top gedaan door animalfonz), dus nog beter dan die al was!
Ikzelf behoor tot de klasse die reeds ver- en gewend is met EV-rijden (anderhalf jaar Ampera). En ben dus niet meer onder de indruk van het EV-rijden. Sterker nog: onze Ampera (nog steeds in ons bezit) wordt bijna eerder gebruikt dan de Outlander....
Eigenlijk hebben we het bij de Outlander over een prijs/kwaliteitsverhouding en die blijkt voor ieder anders te zijn.
Anyway:
Uiteindelijk zal dit forum uitgekristalliseerd raken en in later tijd gebruikt worden voor informatie-inwinning. Want er staat nu zo'n ongelooflijke berg goede en opbouwende informatie in dit forum, wat goud waard is.
En reken maar: dat weet de Mitsubishi importeur ondertussen ook
-
- Forumlid
- Berichten: 178
- Lid geworden op: 12 jun 2013, 23:19
Re: zeurforum
Je hebt altijd azijnzeikers...
Enige ding wat mij dwarszit is met drempels dat hij nogal kraakt maar dit heb je bij alle SUV's die niet luchtgeveerd zijn.
Dus niet specifiek Mitsu.
Maar dat wist ik al voordat ik de auto kocht in Oktober ... dus ik zeik daar niet over want dan had ik de auto moeten doorschuiven naar een andere potentiële klant die van die 3000 die nog aan het wachten waren.
Ik ben prima tevreden rijdt heerlijk en mocht het me blijven irriteren koop ik wel een keer een nieuw vering systeem wat dit euvel wegneemt.
Nu weet ik dat ik gewoon heel rustig over "korte" drempels moet rijden en dan gaat alles goed.
Voor de rest zeg ik ... Lekker Belangrijk al dat gezeik......
Geniet van de auto van je 0% en van het feit dat je nu eindelijk eens een keer geld terugkrijgt van de overheid ipv iedere keer maar fix moet lappen
Enige ding wat mij dwarszit is met drempels dat hij nogal kraakt maar dit heb je bij alle SUV's die niet luchtgeveerd zijn.
Dus niet specifiek Mitsu.
Maar dat wist ik al voordat ik de auto kocht in Oktober ... dus ik zeik daar niet over want dan had ik de auto moeten doorschuiven naar een andere potentiële klant die van die 3000 die nog aan het wachten waren.
Ik ben prima tevreden rijdt heerlijk en mocht het me blijven irriteren koop ik wel een keer een nieuw vering systeem wat dit euvel wegneemt.
Nu weet ik dat ik gewoon heel rustig over "korte" drempels moet rijden en dan gaat alles goed.
Voor de rest zeg ik ... Lekker Belangrijk al dat gezeik......
Geniet van de auto van je 0% en van het feit dat je nu eindelijk eens een keer geld terugkrijgt van de overheid ipv iedere keer maar fix moet lappen
Re: zeurforum
Lastig om echt te genieten van iets, waar je je regelmatig kapot aan ergert.
Daarover iets zeggen is geen zeiken, lijkt me.
Daarover iets zeggen is geen zeiken, lijkt me.
Re: zeurforum
Vooropgesteld dat ik het liever over de inhoud heb dan over de verpakking. Ben ik het toch niet met TS eens en permitteer ik me nu een reactie op dit topic.
Sommige reacties in sommige draadjes lijken inderdaad wel op zeuren, dat is wat mij betreft het geval bij eindeloos herhalen van standpunten zonder te lezen (luisteren) naar wat anderen daar tegenin brengen. Of onbenullige punten aanhalen, of problemen die met één blik in de gebruikershandleiding op te lossen zijn.
Maar de kern van wat op dit forum gewisseld is, is toch anders. Die raakt aan een gevoel dat blijkbaar velen met elkaar delen. Voor een auto van ruim 50k zijn er gewoon teveel dingen niet op orde. Ze zijn allemaal genoemd; wifi, bluetooth, schommelstoel, navi, MMCS algemeen (traag, onbegrijpelijke statistieken, lay-out / vormgeving etc. etc.), enz. enz.. Waar bij velen de schoen wringt is dat dit zaken zijn die in een dergelijke auto gewoon beter voor elkaar hadden moeten zijn. En juist omdat het zaken zijn die Mitsubishi met weinig extra inspanning toch beter op orde had kunnen hebben (in tegenstelling tot nadelen die het rijden van een hybride nou eenmaal met zich meebrengt), roept dat ergernis en frustratie op. Dat is dan vervolgens op dit forum terug te lezen.
De auto waarmee ik heb proefgereden had geen onhandige en trage app. Geen wifi. Geen schommelstoel en ik kon ook het EV-bereik niet testen want het was geen PHEV. Het MMCS heb ik wel bekeken, maar mij werd verteld dat daar toch veel zaken anders aan zouden zijn. De bluetooth verbinding heb ik niet geprobeerd, ik wilde me graag met andere zaken bezighouden tijdens de proefrit. Die overigens overdag plaatsvond, dus dat van die onverlichte knopjes is me ook niet opgevallen. Wat ik wil zeggen is dat het veel gehoorde argument dat mensen zeuren en dat ze geen recht van spreken hebben omdat ze dan maar een betere proefrit hadden moeten maken niet opgaat. Je mag van een auto van 50k+ gewoon ook bepaalde verwachtingen hebben. Die worden voor een groot deel waargemaakt, maar ook voor een belangrijk deel niet.
Dat is waar dit forum over gaat. Het ligt in de aard van de Nederlander om 1 keer te mompelen dat alles goed is en 10 keer te gillen over wat er niet deugt. En daar is niks mis mee, kritisch zijn heeft dit land groot gemaakt. Het nu afdoen als zeuren doet geen recht aan goede bedoelingen en pogingen van forummers om constructief aan oplossingen te werken. Want dat is wat ik hier óók veel zie!
Ergo: géén zeurforum, maar een stel geïnteresseerden die kritisch kunnen zijn over wat ze hebben gekocht en proberen zaken te verbeteren of anders minder ergerlijk te maken waar mogelijk.
Sommige reacties in sommige draadjes lijken inderdaad wel op zeuren, dat is wat mij betreft het geval bij eindeloos herhalen van standpunten zonder te lezen (luisteren) naar wat anderen daar tegenin brengen. Of onbenullige punten aanhalen, of problemen die met één blik in de gebruikershandleiding op te lossen zijn.
Maar de kern van wat op dit forum gewisseld is, is toch anders. Die raakt aan een gevoel dat blijkbaar velen met elkaar delen. Voor een auto van ruim 50k zijn er gewoon teveel dingen niet op orde. Ze zijn allemaal genoemd; wifi, bluetooth, schommelstoel, navi, MMCS algemeen (traag, onbegrijpelijke statistieken, lay-out / vormgeving etc. etc.), enz. enz.. Waar bij velen de schoen wringt is dat dit zaken zijn die in een dergelijke auto gewoon beter voor elkaar hadden moeten zijn. En juist omdat het zaken zijn die Mitsubishi met weinig extra inspanning toch beter op orde had kunnen hebben (in tegenstelling tot nadelen die het rijden van een hybride nou eenmaal met zich meebrengt), roept dat ergernis en frustratie op. Dat is dan vervolgens op dit forum terug te lezen.
De auto waarmee ik heb proefgereden had geen onhandige en trage app. Geen wifi. Geen schommelstoel en ik kon ook het EV-bereik niet testen want het was geen PHEV. Het MMCS heb ik wel bekeken, maar mij werd verteld dat daar toch veel zaken anders aan zouden zijn. De bluetooth verbinding heb ik niet geprobeerd, ik wilde me graag met andere zaken bezighouden tijdens de proefrit. Die overigens overdag plaatsvond, dus dat van die onverlichte knopjes is me ook niet opgevallen. Wat ik wil zeggen is dat het veel gehoorde argument dat mensen zeuren en dat ze geen recht van spreken hebben omdat ze dan maar een betere proefrit hadden moeten maken niet opgaat. Je mag van een auto van 50k+ gewoon ook bepaalde verwachtingen hebben. Die worden voor een groot deel waargemaakt, maar ook voor een belangrijk deel niet.
Dat is waar dit forum over gaat. Het ligt in de aard van de Nederlander om 1 keer te mompelen dat alles goed is en 10 keer te gillen over wat er niet deugt. En daar is niks mis mee, kritisch zijn heeft dit land groot gemaakt. Het nu afdoen als zeuren doet geen recht aan goede bedoelingen en pogingen van forummers om constructief aan oplossingen te werken. Want dat is wat ik hier óók veel zie!
Ergo: géén zeurforum, maar een stel geïnteresseerden die kritisch kunnen zijn over wat ze hebben gekocht en proberen zaken te verbeteren of anders minder ergerlijk te maken waar mogelijk.
-
- Forumlid
- Berichten: 640
- Lid geworden op: 24 aug 2013, 10:32
Re: zeurforum
Wie zeurt krijgt hier gelijk een beurt.
Wat ik hier bedoel is dat als iemand denkt dat er iemand zeurt of een andere mening heeft het te vaak gebeurt dat men in de aanval gaat. En vaak respectloos. Geef gewoon allemaal je eigen mening. Help elkaar zoveel mogelijk bij vragen. Maar probeer een ander niet te overtuigen van jouw mening of doe de mening van een ander niet af als onzinnig (denken mag je alles).
Al eerder door mij genoemd: RESPECT.
Wat ik hier bedoel is dat als iemand denkt dat er iemand zeurt of een andere mening heeft het te vaak gebeurt dat men in de aanval gaat. En vaak respectloos. Geef gewoon allemaal je eigen mening. Help elkaar zoveel mogelijk bij vragen. Maar probeer een ander niet te overtuigen van jouw mening of doe de mening van een ander niet af als onzinnig (denken mag je alles).
Al eerder door mij genoemd: RESPECT.
OUTLAND(CRUIS)ER
Re: zeurforum
Getriggerd door deze opmerking ben ik benieuwd of Zorro of andere forumleden een vergelijking kunnen trekken met eerdere opgedane ervaringen bij de aankoop van een nieuwe auto. Voor mijzelf is de PHEV m'n eerste zelfgekochte NIEUWE auto, dus vergelijken kan ik niet.Zorro schreef:Je mag van een auto van 50k+ gewoon ook bepaalde verwachtingen hebben. Die worden voor een groot deel waargemaakt, maar ook voor een belangrijk deel niet.
Waren er destijds ook ergenissen, groot of klein, bij de aankoop van die nieuwe BMW of Volvo in dezelfde prijscategorie? Voldeed de auto volledig aan het verwachtingspatroon? Dit om enigzins een beeld te krijgen of de hoeveelheid genoemde pijnpunten bij de PHEV opvallend hoog zijn, of dat het eigenlijk best wel meevalt...
- sigmasailor
- Moderator
- Berichten: 2110
- Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16
Re: zeurforum
Vergelijk het kopen van een auto eens met het kopen van een nieuw huis. Bij nieuwe huizen is het gebruikelijk dat er voor het oplossen van opleverpunten 5 of 10 procent in depot blijft staan tot ook de de laatste punten tot tevredenheid zijn opgelost.
Ik ben benieuwd hoeveel PHEV eigenaren, en dan met name de Instyle+ koper, als het bij auto's ook normaal was om 5 op 10% achter te houden, op dit moment met droge ogen ook het resterende bedrag zouden (laten) betalen.
Erg jammer dat dit middel in de autobranche geen gemeengoed is.
Ik ben benieuwd hoeveel PHEV eigenaren, en dan met name de Instyle+ koper, als het bij auto's ook normaal was om 5 op 10% achter te houden, op dit moment met droge ogen ook het resterende bedrag zouden (laten) betalen.
Erg jammer dat dit middel in de autobranche geen gemeengoed is.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)
Re: zeurforum
Nieuwe auto's koop ik ook niet elke dag, meestal koop ik voor de helft van het geld een jonge occassie. Maar wel uit deze prijscategorie. Of zelfs auto's die nieuw minder duur waren. Ford Mondeo, Volvo (S80, V70), wat mij betreft zaten die op veel punten toch even wat beter in elkaar. Althans, mijn stelling is dat Mitsubishi teveel punten heeft laten liggen die GEMAKKELIJK anders hadden gekund. Even een wat duurdere bluetooth-module, net even meer aandacht besteden aan het ontwerp van de stoelen, even wat meer aandacht voor de kaartendatabase. In algemene zin is de auto zijn geld best waard, maar het zijn juist die dagelijkse ergernissen waar ik niet eerder mee te maken heb gehad. En die dus des te ergerlijker zijn juist omdat ze eenvoudig op te lossen waren geweest.vh12toch schreef:Getriggerd door deze opmerking ben ik benieuwd of Zorro of andere forumleden een vergelijking kunnen trekken met eerdere opgedane ervaringen bij de aankoop van een nieuwe auto. Voor mijzelf is de PHEV m'n eerste zelfgekochte NIEUWE auto, dus vergelijken kan ik niet.
Re: zeurforum
On Topic en @ TS detlev:
Nee hoor, het ligt niet aan jou. Het is echt een zeurforum geworden.
Helaas
NB:
Ook ik ben erg tevreden over m'n PHEV, terwijl ik ook wat op- en aanmerkingen heb
Nee hoor, het ligt niet aan jou. Het is echt een zeurforum geworden.
Helaas
NB:
Ook ik ben erg tevreden over m'n PHEV, terwijl ik ook wat op- en aanmerkingen heb
-
- Forumlid
- Berichten: 1595
- Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
- Locatie: Omgeving Groningen
Re: zeurforum
Me2. Helaas is het (weer) de minderheid die tracht de boventoon te voeren.
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.
Re: zeurforum
Ja,maar jongens / meisjes.... je kunt niet volstaan met "het zijn allemaal zeikerds en het is een zeurforum". Ga dan eens in op de argumenten van die zogenaamde zeurders? Het is toch gewoon zo dat de zaken die veel genoemd worden met weinig inspanning van Mitsubishi beter hadden gekund? En dat het juist daarom ook frustratie oproept? Dan kun je dat wel als zeuren afdoen, maar vooralsnog ga ik maandag - wijzer geworden door dit forum - mijn dealer wel voor een tweede (en hopelijk laatste) keer aanspreken op de stoel. Waren er hier geen "zeurders" geweest, dan was het gewoon gebleven bij "we geven het door aan de importeur" en "de fabriek is ermee bezig" enzo.
-
- Forumlid
- Berichten: 395
- Lid geworden op: 08 jul 2013, 20:47
Re: zeurforum
Tsja, het geklaag / gezeur is inherent aan het feit dat je met een auto rijdt die zich nog niet bewezen heeft in Europa... De auto's die nu van de band rollen zijn ongetwijfeld al weer aangepast t.o.v. de 2013 leveringen.
-
- Forumlid
- Berichten: 1595
- Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
- Locatie: Omgeving Groningen
Re: zeurforum
Maar natuurlijk, verbeterpunten heb je altijd... Simpel gezegd:
"het is maar een auto". De auto doet waar hij voor bedoeld is, en nog redelijk efficiënt ook. De overgrote meerderheid geeft aan de outlander weer te zullen bestellen.
En zeker, verbeterpunten moeten worden aangepakt, maar verwacht geen revolutie. Ik heb in de afgelopen decennia heel veel dealers meegemaakt, zowel met lease als met eigen auto's, maar van enige vorm van revolutie is nog nooit sprake geweest, altijd "(te) weinig voor (te) veel". Niets nieuws onder de zon dus.
"het is maar een auto". De auto doet waar hij voor bedoeld is, en nog redelijk efficiënt ook. De overgrote meerderheid geeft aan de outlander weer te zullen bestellen.
En zeker, verbeterpunten moeten worden aangepakt, maar verwacht geen revolutie. Ik heb in de afgelopen decennia heel veel dealers meegemaakt, zowel met lease als met eigen auto's, maar van enige vorm van revolutie is nog nooit sprake geweest, altijd "(te) weinig voor (te) veel". Niets nieuws onder de zon dus.
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.
- jaapv
- Forumlid
- Berichten: 490
- Lid geworden op: 18 jan 2014, 09:56
- Locatie: Hellevoetsluis
- Contacteer:
Re: zeurforum
Alle forums over dure technische dingen ( cameras, horloges, verzin het maar) zijn eigenlijk hetzelfde….detlev schreef:Ligt het aan mij of wordt/is dit een beetje een zeurforum?
Vind zoveel posts en bijdragen zo negatief, soms tegen het zwartgallige aan..Echt gezellig is het niet naar mijn bescheiden mening.
Of ben ik de enige die goed tevreden is met mijn auto??
Re: zeurforum
Je hebt groot gelijk. Vrouwen zijn een ander voorbeeld daarvan.jaapv schreef: Alle forums over dure technische dingen ( cameras, horloges, verzin het maar) zijn eigenlijk hetzelfde….
Duur: dat behoeft geen verklaring.
Technisch: je moet de knoppen in de juiste kombinatie drukken. Anders komt er een system crash.
Ekskusee: juist gezien dat ik niet in de juiste thread zit. Ik dacht dat ik in "humor" was.
Laatst gewijzigd door turboman op 16 feb 2014, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- OutSander
- Moderator
- Berichten: 1479
- Lid geworden op: 28 apr 2013, 09:27
- Locatie: Overijssel
Re: zeurforum
Maakt niet uit, zit een overlap in!turboman schreef:Eksusee: juist gezien dat ik niet in de juiste thread zit. Ik dacht dat ik in "humor" was.
Globale Moderator
Volvo V60 PIH D6 Electric Silver
Niet meer:
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ TitaniumGrey. (07-11-2013)
Mod's:
-Sidebars
-Vogel's LPG-installatie (onderbouw)
14 oktober 2016 ingeleverd met 176561 kilometer.
Volvo V60 PIH D6 Electric Silver
Niet meer:
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ TitaniumGrey. (07-11-2013)
Mod's:
-Sidebars
-Vogel's LPG-installatie (onderbouw)
14 oktober 2016 ingeleverd met 176561 kilometer.
- Denniss
- Forumlid
- Berichten: 1242
- Lid geworden op: 06 jul 2013, 21:36
Re: zeurforum
Nederland zit vol zeikerds en zo nu en dan hoor ik daar ook zelf bij.
Sommige oplossingen ontstaan na gezeur. Wat voor de 1 gezeur is, kan voor de ander heel belangrijk zijn.
De negatieve tendens zo nu en dan gezeur noemen vind ik slechts een mening over een andere mening.
Meningen mogen natuurlijk en het geeft een goed beeld van het geheel.
Dat er veel negativiteit op het forum langs komt is logisch aangezien het om een auto gaat die uit de folder gekocht is. Dan is het al lastiger om een complete inschatting te maken. Daarbij is de auto voor veel kopers ook een compleet nieuwe techniek. Ook dit is voeding voor veel verwachtingen die mogelijk niet altijd uit komen.
Het hoeft ook niets te zeggen over de algehele beleving die er is.
Iedereen die de auto nu koopt heeft een veel beter beeld en betere verwachtingen. Die negativiteit zal dus vanzelf af nemen.
Sommige oplossingen ontstaan na gezeur. Wat voor de 1 gezeur is, kan voor de ander heel belangrijk zijn.
De negatieve tendens zo nu en dan gezeur noemen vind ik slechts een mening over een andere mening.
Meningen mogen natuurlijk en het geeft een goed beeld van het geheel.
Dat er veel negativiteit op het forum langs komt is logisch aangezien het om een auto gaat die uit de folder gekocht is. Dan is het al lastiger om een complete inschatting te maken. Daarbij is de auto voor veel kopers ook een compleet nieuwe techniek. Ook dit is voeding voor veel verwachtingen die mogelijk niet altijd uit komen.
Het hoeft ook niets te zeggen over de algehele beleving die er is.
Iedereen die de auto nu koopt heeft een veel beter beeld en betere verwachtingen. Die negativiteit zal dus vanzelf af nemen.
__________________________________________________________________
Documentatie over de Outlander PHEV
Documentatie over de Outlander PHEV