weer nieuwe update phev app

Met een tijdsklok je standkachel bedienen is zóóó 2012
PHEVlkj
Forumlid
Berichten: 869
Lid geworden op: 31 aug 2013, 15:22

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door PHEVlkj » 23 jul 2014, 13:15

Hij is jaloers op de bediening via de afstandsbediening.

lkj
Vanaf mei 2019 tot april 2023 Mitsubishi Outlander PHEV Instyle. Bouwjaar 2014 (gebruikt gekocht). Zwart metallic.
T/m april 2019 Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Bouwjaar 2013 (nieuw gekocht). Titanium Grey.

bokito

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door bokito » 23 jul 2014, 22:26

ik heb de V60 afbesteld voor de PHEV.

ivm kids en de 15.000 km die ik max per jaar maak.

inmiddels heb ik een weddenschap met de 2 V60 rijders wie het minst binnen 5 jaar de ANWB moet bellen.

tussenstand:

PHEV=0
V60=3

:lol:

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door Hansjebrinkers » 23 jul 2014, 22:59

Het doet wat het moet doen. Ik schakel tegenwoordig met regelmaat de airco in. Geen toonbeeld van een goede user interface, maar het werkt. Volvo is beduidend mooier, zonder twijfel. Wederom: alle waar naar z'n geld.....
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Waaromdaarom

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door Waaromdaarom » 23 jul 2014, 23:11

Heb de PHEV nog niet in mn bezit maar krijg soms een vervelend gevoel over sommige zaken zoals die phone/wifi verbinding. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Of is het systeem niet genoeg ontwikkeld? Net als alle radio en navi verhalen. Wanneer ik het lees voelt het alsof je 5 jaar in de tijd teruggaat. Is deze zorg onterecht? Of......?

Reinier L
Forumlid
Berichten: 640
Lid geworden op: 24 aug 2013, 10:32

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door Reinier L » 23 jul 2014, 23:44

Alles doet het bij mij naar behoren.
OUTLAND(CRUIS)ER

sjoester

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door sjoester » 24 jul 2014, 07:18

Waaromdaarom schreef:Heb de PHEV nog niet in mn bezit maar krijg soms een vervelend gevoel over sommige zaken zoals die phone/wifi verbinding. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Of is het systeem niet genoeg ontwikkeld? Net als alle radio en navi verhalen. Wanneer ik het lees voelt het alsof je 5 jaar in de tijd teruggaat. Is deze zorg onterecht? Of......?

Ook bij mij totaal geen problemen met WiFi,app en auto, dus wat mij betreft onterechte zorg :D

Gebruikersavatar
JanPHEV
Forumlid
Berichten: 1159
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:49
Locatie: Noordelijk randje van Noord-Brabant

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door JanPHEV » 24 jul 2014, 08:17

Afkloppen, maar tot nu toe (gelukkig) ook nog geen enkel probleem mee gehad. :D
Dus het kan best meevallen denk ik.

Maar er zijn er een aantal die blijkbaar echt veel ellende ermee hebben en dan (b)lijkt het niet eenvoudig definitief oplosbaar. :cry:

DennisBlack7
Forumlid
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 dec 2013, 21:01

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door DennisBlack7 » 24 jul 2014, 09:10

Is echt onterecht. Sommige zaken zijn misschien niet helemaal perfect maar dat zal je televisie, je computer, je wasmachine en koelkast ook niet zijn. Ik persoonlijk vind de Outlander PHEV echt een superfijne auto, rijdt geweldig en is echt superleuk met alle technologie van zuinig kunnen rijden. Ik mis mijn audi zeker niet.

hansm

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door hansm » 24 jul 2014, 13:53

Waaromdaarom schreef:Heb de PHEV nog niet in mn bezit maar krijg soms een vervelend gevoel over sommige zaken zoals die phone/wifi verbinding. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Of is het systeem niet genoeg ontwikkeld? Net als alle radio en navi verhalen. Wanneer ik het lees voelt het alsof je 5 jaar in de tijd teruggaat. Is deze zorg onterecht? Of......?
Zorg gewoon dat je een volle telefoon of werkende extra TomTom bij je hebt, dan kom je overal met de GPS van de MMCS.
Ik heb nu al meerdere keren gehad dat de MMCS zei dat het ades niet bestond terwijl TomTom gewoon naar het adres toe kon.
Ik krijg binnenkort wel de nieuwste versie software (als ie uitkomt) wie weet is dan de extra hardware niet nodig.
Telefoon en WiFi doen het uitstekend.
WiFi moet ik zelfs in huis handmatig omzetten omdat ie dan nog steeds aan de auto hangt :):)
Dat werkt tot 15 meter zeker goed, ik woon begane grond met gewoon een gewapend beton buitenmuur.
Ik heb hem in Maart gekregen...weet niet of de software al geupgrade was tov degene die hem in 0%-2013 hebben gekrgen.

Mroberto1968
Forumlid
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 dec 2013, 22:12

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door Mroberto1968 » 24 jul 2014, 20:39

Gewoon een fijne auto waar de kinderziektes uit zijn!!!
Wifi goed
Telefoon goed
Navigatie goed
Verbruik benzine goed (veeeel)
Stekker had meer gemogen!!!

Ik ben dik tevreden! :D

Waaromdaarom

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door Waaromdaarom » 26 jul 2014, 11:24

Dat stemt dan weer tot tevredenheid!

Gebruikersavatar
Rob
Forumlid
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 mei 2013, 11:00

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door Rob » 12 aug 2014, 23:32

De update van app en firmware maakt het nu idd mogelijk om de airco met de app aan te zetten, handig als je auto nog even in de zon geparkeerd staat naast de super met boodschappen, blijft het lekker koel.

Het wifi bereik is echt veel groter geworden, in huis zie ik nu op de computer ook de wifi van de auto.

Ik heb overigens sinds aanschaf nog nooit het wifi signaal verloren, ook niet na 14 dagen lang parkeren op schiphol, alles werkt probleemloos sinds de start.

Ik ben overigens nog niet bij de dealer terug geweest sinds aanschaf (december).

Gebruikersavatar
case
Forumlid
Berichten: 245
Lid geworden op: 02 apr 2013, 12:21

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door case » 13 aug 2014, 09:40

Het werkte goed (behalve airco timer, maar gebruik die toch niet vaak), maar omdat de app steeds om de update bleef zeuren, toch maar gedaan. Spijt...
Tijdens het starten van de app zoekt de telefoon nu heel kort naar de auto-wifi (indicator blauw), maar schakelt dan weer snel terug naar de huis-wifi. Voordat de app volledig opgestart is, is de verbinding al weer weg > foutmelding.
Gisteren was de auto-wifi helemaal weg. Daar had ik voor de update geen last van. :cry:

Update: de auto-wifi is wel weer continue in de lucht.
De app krijgt echter alleen verbinding als ik wifi op mijn telefoon uitschakel, weer inschakel en snel de app opstart. Oh ja, en dan nog alleen als ik NAAST de auto sta. Ga ik 1 meter verderop binnen staan in mijn garage (houten deur), dan komt er geen verbinding tot stand. :(
Laatst gewijzigd door case op 20 aug 2014, 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Outlander PHEV Instyle 2013.
KIA e-Niro executive line 64 kWh 2019.

mr76
Forumlid
Berichten: 441
Lid geworden op: 08 nov 2013, 15:49

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door mr76 » 13 aug 2014, 11:16

mmm blijft lastig, ik zit nog te twijfelen of ik de update zal uitvoeren van de autozijde.

gebruik hem nu toch nog maar zelden, misschien straks weer als het kouder wordt 's ochtends.

thorne
Forumlid
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 dec 2013, 11:15

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door thorne » 29 dec 2014, 11:08

Net update gedaan, je kan nu ook instellen hoe lang de standkachel aan mag; 10 min, 20 min of 30 min.

Op zich wel verbetering, de standaard 10 minuten was met koud weer veel te weinig.

RonvanD

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door RonvanD » 29 dec 2014, 11:31

@thorne:
Is dat dan de Android app ? Voor de iOS app zie ik namelijk nog geen update.

Gebruikersavatar
Duc
Forumlid
Berichten: 233
Lid geworden op: 29 aug 2014, 09:41

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door Duc » 29 dec 2014, 11:44

Onlangs was de update voor Android (nu A.1.3.7). iOS is nog niet bijgewerkt (nu nog 1.3.6).
Info: http://www.mitsubishi-motors.com/en/pro ... pp/remote/.

mr76
Forumlid
Berichten: 441
Lid geworden op: 08 nov 2013, 15:49

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door mr76 » 31 dec 2014, 10:00

ja heb hem nu ook, bereik lijkt ook iets beter, eerst kon ik vanaf me werkplek moeizaam contact maken nu gaat het direct goed, maar durf dit niet direct aan de updat te wijten, auto moet nog update krijgen. Dan kan je idd, kiezen uit meer tijdsduur voor de kachel/airco.

Zijn er al mensen die de laatste update in de auto hebben uitgevoerd? hoorde hier wisselende ervaring mee namelijk op het forum. Het is steeds zo'n gedoe ook.

versie nu MRC : A.1.3.7
Voertuig 0.018.V.V.V.000

Michel

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door Michel » 31 dec 2014, 14:51

Ik heb afgelopen zondag de Android Tab en auto geupdate en vooralsnog werkt alles prima.

Harnie

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door Harnie » 31 dec 2014, 14:52

Ik heb geen problemen gehad met de auto software update via de app. Duurde een paar minuten, wel even een melding dat de verbinding was weggevallen maar de update ging gewoon door.
Ik had hiervoor geen problemen met de app en met de verbinding. Dus ik kan niet zeggen dat het nu beter werkt dan hiervoor. Het werkt net zo goed. Wel super dat de verwarming tijd nu regelbaar is. Voorheen bleek toch vaak de standaard 10 minuten te weinig. Ik heb hem nu standaard op 20 minuten staan.

mamanily

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door mamanily » 01 jan 2015, 12:19

Ik heb de update eergisteren gedraaid. Ging allemaal netjes zoals hoort en werkt nu ook netjes.
Wat me wel opvalt is dat de langere voorverwarmtijd (de 10, 20 en 30m) niet in de auto zelf op het MMCS in te stellen is (tenminste, kan het niet als instelling daarin vinden)
Of zoek ik verkeerd ?

Gebruikersavatar
zdDog
Forumlid
Berichten: 385
Lid geworden op: 30 okt 2013, 12:50
Contacteer:

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door zdDog » 02 jan 2015, 12:30

Inderdaad, zelfde ervaring, kon het niet vinden.
De Partij van de Rede

Instyle+ Amethyst Black #-SPX-##, zw. leer
Klasse 5 alarm, disklok (small), afn. 13p trekhaak, VIN/kenteken geëtst
Altijd ECO mode, B0 en airco uit. Samsung S4. 14x 275W zonnepanelen. RVS interieur fittings Tasker verwarming

Eric67

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door Eric67 » 02 jan 2015, 12:57

je kan de verwarming overigens nu direct aanzetten in startscherm zonder dat er een timer is gekozen, ook wel handig vind ik.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door Anko » 02 jan 2015, 13:00

Volgens mij was het altijd zo en is het nu nog steeds zo dat je inderdaad geen timer hoeft in te stellen, maar wel moet kiezen tussen verkoelen, verwarmen en ontwasemen.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
JanPHEV
Forumlid
Berichten: 1159
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:49
Locatie: Noordelijk randje van Noord-Brabant

Re: weer nieuwe update phev app

Bericht door JanPHEV » 04 jan 2015, 23:20

Klopt :!:
Gebruik ik tot nu toe nog het meest.

Plaats reactie