Tip: laatste bericht als eerste weergeven

Een poll, wil je graag meedoen en moderator worden? Plaats hier je verzoeken en we gaan er naar kijken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Tip: laatste bericht als eerste weergeven

Bericht door OutlanderPHEV » 03 dec 2013, 08:22

N.a.v. een vraag van o.a. Jossebos over het als eerste weergeven van de laatste berichten.

Standaard staat het forum ingesteld dat de berichten 'oplopend' worden weergegeven, dus de eerste op de eerste pagina, en de laatste op de laatste.

Als je wilt, kun je dit aanpassen. Klik op Gebruikerspaneel
gebruikerspaneel.png
Kies voor het tabblad Forumvoorkeuren
forumvoorkeuren.png
En selecteer bij 'weergaveopties wijzigen' voor 'Berichten volgorde wijzigen' op aflopend.
weergave opties wijzigen.png
Vergeet niet op Versturen te klikken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

berg128

Re: Tip: laatste bericht als eerste weergeven

Bericht door berg128 » 03 dec 2013, 08:39

8 november al verzocht de standaard instelling van het forum aan te passen..jammer!

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: Tip: laatste bericht als eerste weergeven

Bericht door OutlanderPHEV » 03 dec 2013, 09:22

Sorry Berg,
ik ga niet het hele forum aanpassen aan jouw individuele wensen.
Maar je hebt dus de mogelijkheid om het in te stellen zoals je wilt. Doe er je voordeel mee. Of niet.
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

berg128

Re: Tip: laatste bericht als eerste weergeven

Bericht door berg128 » 03 dec 2013, 12:23

Logisch vraag ik ook niet, maar ik heb toen geen enkele reactie gekregen en er zijn dus meer mensen (mats, Jossebos) die er zo over denken en een hoop mensen weten niet eens dat het forum zo aangepast kan worden zodat ze het niet allemaal zelf hoeven te doen.
Kijk eens op een willekeurig ander forum en tel de mensen die het aangeven en het aantal mensen die de voorkeur al aangepast hebben of dat nog doen de komende dagen.
Gewoon optelsommetje dus...

Plaats reactie