Inkoopactie LPG-installatie

Grappige filmpjes, humor en andere lachwekkende zaken om de wachttijd op onze PHEV draaglijk te maken
Plaats reactie
berg128

Inkoopactie LPG-installatie

Bericht door berg128 » 12 nov 2013, 18:45

Was vanmorgen even bij mijn dealer omdat er een stekker los lag van mijn subwoofer. Haalt die man er de bak die onder de achtermat ligt eruit en zie ik me toch een ruimte voor een vierkante lpg-tank... :lol: :lol:

Of zou ik nou toch te dicht tegen Zeeland aan wonen en te zuinig willen zijn... :D

Phevtreb

Re: Inkoopactie LPG-installatie

Bericht door Phevtreb » 12 nov 2013, 19:20

Een vierkante lpg tank gaat niet lukken, maar ik ga zeker onderzoeken wat de mogelijkheden zijn als ik hem heb... Nog 1-2 weken... :twisted:

mutsiemutsie

Re: Inkoopactie LPG-installatie

Bericht door mutsiemutsie » 13 nov 2013, 09:20

berg128 schreef:Haalt die man er de bak die onder de achtermat ligt eruit en zie ik me toch een ruimte voor een vierkante lpg-tank...
Zou hier een reserve band inpassen(thuiskommertje) :?:

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Inkoopactie LPG-installatie

Bericht door sigmasailor » 13 nov 2013, 11:38

Wordt dan flink hobbelen...
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

goudje

Re: Inkoopactie LPG-installatie

Bericht door goudje » 24 nov 2013, 14:35

In Duitsland zijn bedrijven die Toyota Prius op gas laten rijden. Op zich geen gek idee als je de motor bijvoorbeeld op gemiddeld toeren kan laten draaien. Lukt alleen niet meer in 2013 weet niet of je dan problemen krijgt omdat je in 2014 dan een modificatie laat doen. En wat als je het niet opgeeft immers een boete vanwege niet betalen van houderschapsbelasting wordt vrij moeilijk want die is er niet tot 2016

lancer
Forumlid
Berichten: 98
Lid geworden op: 08 nov 2013, 13:12

Re: Inkoopactie LPG-installatie

Bericht door lancer » 09 dec 2013, 18:54

Als je straks wel belasting moet betalen en dan ook nog het LPG G3 tarief dan
mag je nog wel wat km's rijden om het omslagpunt te bereiken.
Reken maar dat het gewicht dan in de klasse tot 1850 kg komt.

goudje

Re: Inkoopactie LPG-installatie

Bericht door goudje » 17 dec 2013, 09:32

Het is zeker mogelijk om er een G3 installatie in te zetten, maar dit jaar lukt dat zeker niet meer. En dan vraag ik me af wat er gebeurd met je bijtelling omdat volgend jaar er dan een aanpassing op je papieren van toepassing is !
Snap eigenlijk toch al niet dat er meer bedrijven dit aanbieden voor hybride auto's

Plaats reactie