Telefoonhouder Brodit

Alle technische dingen mbt het aansluiten van accessoires en andere zaken om je PHEV op te leuken
Phevtreb

Re: Telefoonhouder Brodit

Bericht door Phevtreb » 20 jan 2014, 23:41

Als je een intense+ hebt/krijgt, dan werkt het prima naar mijn idee. Ik ben in ieder geval erg tevreden, de klachten komen vooral van mensen met de instyle en Instyle+ uitvoering.

wookie

Re: Telefoonhouder Brodit

Bericht door wookie » 21 jan 2014, 18:59

@axum: hoe heb je de kabel weggewerkt? Het lijkt bij de 2e foto alsof die er bij de steun tussendoor gaat?
En waar heb je de kabel verder naartoe geleid?

(kijken of ik het ook zo netjes voor elkaar kan krijgen)

axum
Forumlid
Berichten: 123
Lid geworden op: 20 mei 2013, 16:23

Re: Telefoonhouder Brodit

Bericht door axum » 21 jan 2014, 21:33

ehhh, ik heb niks gedaan, de dealer heeft het voor me gedaan.

en de kabel gaat inderdaad tussen de steun door (bij het zilverkleurige, daar hebben ze volgens mij 3 mm weggehaald. zal binnenkort eens een duidelijkere foto maken vanaf de passagiersstoel.

ik kan in ieder geval de brodit in alle standen zetten, dus horizontaal als verticaal, het kabeltje schuift dan gewoon mee uit of terug in.

whosnext
Forumlid
Berichten: 178
Lid geworden op: 12 jun 2013, 23:19

Re: Telefoonhouder Brodit

Bericht door whosnext » 22 jan 2014, 22:01

Nou mijn kuda binnen gekregen en vanavond gelijk even ingebouwd met brodit active lader erop.
Moest wel heel het bedieningspaneel eruit halen want het installatie manual deed het voorkomen alsof je hem er zo tussen schuift... NOT ;-)

Weet ik ook gelijk hoe dat gaat.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ziet er mooi strak uit op juiste hoogte en gelijk kabeltje mooi weggewerkt.

Leer van de kuda is net iets donkerder maar dat valt eigenlijk niet op.

wookie

Re: Telefoonhouder Brodit

Bericht door wookie » 24 jan 2014, 11:39

Zo, dat is nog eens een auto 'slopen'! :lol:

Maar hoe krijg je dat paneel los? Ik heb al van verschillende mensen op het forum mogelijkheden gezien om een kabel weg te werken. Door het paneel 'even' los te halen zal dat wel het makkelijkste gaan.
Waar heb je de stekker van de telefoonlader aangesloten? Op de 12V middenvoor of naar de armsteun?

paul1173

Re: Telefoonhouder Brodit

Bericht door paul1173 » 24 jan 2014, 16:24

Hoe haal je het paneel los? Maak ons wijzer :D

gr. Paul

Gebruikersavatar
JanPHEV
Forumlid
Berichten: 1159
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:49
Locatie: Noordelijk randje van Noord-Brabant

Re: Telefoonhouder Brodit

Bericht door JanPHEV » 24 jan 2014, 16:35

Bij het inbouwen van mijn alarm gezien.
Er wordt een stevige dunne kunststof spatel tussen het paneel en de rand rondom gestoken.
Daarmee wordt het paneel van boven af aan naar voren eruit gewrikt.
Dat gaat erg makkelijk.
De monteur bij Fleetaccess had het paneel in ± 30 seconden eruit liggen.

paul1173

Re: Telefoonhouder Brodit

Bericht door paul1173 » 24 jan 2014, 16:56

Bedankt Jan!

whosnext
Forumlid
Berichten: 178
Lid geworden op: 12 jun 2013, 23:19

Re: Telefoonhouder Brodit

Bericht door whosnext » 24 jan 2014, 18:23

Inderdaad met een kunststof wig ... die steek je er tussen en dan wip je hem er eigenlijk zo uit. Je moet alleen wel voorzichtig zijn met de linker kant.. (bij het stuur en ventilator daar zit weer net wat andere connector. Maar met beleid komt dat goed.

Ik hem kabeltjes naast de kuda houder naar binnen laten gaan in het console en vervolgens links onder eruit laten komen en daar zit hij in de sigareten aansteker / middels usb lader.

Ik ga dat op termijn allemaal achter het console maken maar had daar nu nog geen tijd voor daar ik moet weten welke kabels 12Volt geven om daar een oplossing voor te maken.

Maar voor nu zit het me even goed.

wookie

Re: Telefoonhouder Brodit

Bericht door wookie » 24 jan 2014, 19:23

Ha, net even getest en dat gaat heel simpel!
De linkerkant wilde nog even niet loskomen, maar er was genoeg ruimte om een kabel door te voeren. Het was alleen nog even te donker om te zien waar de kabel er bij de 12V aansluiting uit kan komen. Wordt vervolgd...

axum
Forumlid
Berichten: 123
Lid geworden op: 20 mei 2013, 16:23

Re: Telefoonhouder Brodit

Bericht door axum » 01 feb 2014, 16:43

axum schreef:ehhh, ik heb niks gedaan, de dealer heeft het voor me gedaan.

en de kabel gaat inderdaad tussen de steun door (bij het zilverkleurige, daar hebben ze volgens mij 3 mm weggehaald. zal binnenkort eens een duidelijkere foto maken vanaf de passagiersstoel.

ik kan in ieder geval de brodit in alle standen zetten, dus horizontaal als verticaal, het kabeltje schuift dan gewoon mee uit of terug in.
hierbij de nieuwe foto's dus.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

ittotaal
Forumlid
Berichten: 152
Lid geworden op: 10 sep 2013, 15:05

Re: Telefoonhouder Brodit

Bericht door ittotaal » 01 apr 2014, 18:55

Oud draadje, maar kan je met die kuda houder ook je telefoon horizontaal zetten? Of zit ie dan te dicht op het dashboard?
Niet in maart (2013) maar in april hopelijk dan een Silky White Instyle. --- iT Totaal

pacsman

Re: Telefoonhouder Brodit

Bericht door pacsman » 01 apr 2014, 19:22

Ja dat kan. Ik heb de Kuda-houder en horizontaal plaatsen met de Brodit-houder is geen probleem (overigens heb ik een iPhone 5).

Plaats reactie