Tips & tricks sectie?

Een poll, wil je graag meedoen en moderator worden? Plaats hier je verzoeken en we gaan er naar kijken.
Plaats reactie
annor

Tips & tricks sectie?

Bericht door annor » 10 nov 2013, 08:26

N.a.v. een andere post over de reset procedure vroeg ik me af of we niet een "tips & tricks" sectie kunnen krijgen op het forum, al dan niet in de vorm van een FAQ. Alle handige weetjes en linkjes kunnen we daar dan per onderwerp bij elkaar zetten. Dat scheelt misschien veel zoeken.....

mutsiemutsie

Re: Tips & tricks sectie?

Bericht door mutsiemutsie » 10 nov 2013, 08:35

Dan zonder gechat, allerlei plussen, 10 personen die zeggen goed idee of wist ik al, gewoon direkt to the point.

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Tips & tricks sectie?

Bericht door sigmasailor » 10 nov 2013, 09:37

Heel goed plan, daar hebben we de hulp van een moderator voor nodig. Maak een pakkende titel en daaronder alleen de trick, zoals eerst tien keer klikken en dan twintig.
Zou Mitsu die niet eenvoudiger kunnen maken? Hij ligt nu toch op straat.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Gre

Re: Tips & tricks sectie?

Bericht door Gre » 10 nov 2013, 17:18

Ha , net via ander draadje laten weten dat wij daar ook grote behoefte aan hebben

Maar hoe nu verder?

Gre

Re: Tips & tricks sectie?

Bericht door Gre » 10 nov 2013, 17:30

Ik heb t net via een PB aan Jos gevraagd of hij dat kan regelen?
jos heeft eerder aangegeven dat hij zulke verzoeken graag via een PB ontvangt, wat ik begrijp , want hij moet anders echt alles doorlezen en daarnaast nog moderaten, kost veel tijd. Same for OUdsander natuurlijk.

Gebruikersavatar
Jos
Moderator
Berichten: 325
Lid geworden op: 23 jun 2013, 19:54

In de groep gegooid

Bericht door Jos » 10 nov 2013, 17:36

Ik heb het in de groep gegooid. Wordt vervolgd!
10 jaar tevreden gereden in een Instyle+

Plaats reactie