Remote app

Met een tijdsklok je standkachel bedienen is zóóó 2012
Gebruikersavatar
JanPHEV
Forumlid
Berichten: 1159
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:49
Locatie: Noordelijk randje van Noord-Brabant

Re: Remote app

Bericht door JanPHEV » 06 jan 2015, 21:28

Je hebt wel keurig een linkje aangeboden gekregen waar je alles kan vinden over de update..... :roll:

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Remote app

Bericht door sigmasailor » 06 jan 2015, 22:08

Zucht, doe je je best iemand door te verwijzen om het forum overzichtelijk te houden (geef zelfs nog antwoord op de vraag) en is het weer niet goed. :?
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Reinier L
Forumlid
Berichten: 640
Lid geworden op: 24 aug 2013, 10:32

Re: Remote app

Bericht door Reinier L » 06 jan 2015, 22:42

Keesoutlander schreef:Heb pas vandaag let wel vandaag de app update op mijn iphone 6
Dan vraag je daar naar en dan zijn er weer van die betweters die vinden dat ik dit draadje had moeten lezen.
En sluiten vervolgens mijn vraag.
Ze verwachten toch niet dat ik elke dag elk draadje aan lezen ben zoals sommige zieltjes hier op het forum.

Het forum wordt telkens dooier en zieliger.
Altijd dat gezeik google ff of gebruik de zoek functie die trouwens geheel k.. werkt.

Waarom er zijn altijd mensen die wel gewoon antwoord willen geven en zich daar niet zo druk om maken.
Dus zieltje en beheerder zo geweldig loopt het forum niet meer het is op sterven na dood op deze manier.
Kees ik begrijp van bovenstaande echt helemaal niets. De inhoud niet en de zinnen niet. Klinkt wel gefrustreerd. Maar je hoeft het forum helemaal niet te gebruiken!
OUTLAND(CRUIS)ER

djs73
Forumlid
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 nov 2014, 09:52

Re: Remote app

Bericht door djs73 » 07 jan 2015, 13:50

sigmasailor schreef:Zucht, doe je je best iemand door te verwijzen om het forum overzichtelijk te houden (geef zelfs nog antwoord op de vraag) en is het weer niet goed. :?
Ik heb ook niet het idee dat de reactie van Kees nu zozeer op Sigmasailor is gericht.... ;)

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Remote app

Bericht door Anko » 07 jan 2015, 14:12

djs73 schreef:
sigmasailor schreef:Zucht, doe je je best iemand door te verwijzen om het forum overzichtelijk te houden (geef zelfs nog antwoord op de vraag) en is het weer niet goed. :?
Ik heb ook niet het idee dat de reactie van Kees nu zozeer op Sigmasailor is gericht.... ;)
En wat wil je daar mee zeggen? :lol:

Kom op, zeg. De man is zelf te lui om even te kijken of zijn vraag misschien al gesteld is of dat het antwoord op zijn vraag zelfs al gegeven is. Het zij zo. Maar dan doet een ander dat voor hem en dan wordt die ander voor zielig uitgemaakt? Beetje een sneue reactie.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Keesoutlander

Re: Remote app

Bericht door Keesoutlander » 07 jan 2015, 17:02

djs73 schreef:
sigmasailor schreef:Zucht, doe je je best iemand door te verwijzen om het forum overzichtelijk te houden (geef zelfs nog antwoord op de vraag) en is het weer niet goed. :?
Ik heb ook niet het idee dat de reactie van Kees nu zozeer op Sigmasailor is gericht.... ;)
klopt helemaal !

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Remote app

Bericht door Anko » 07 jan 2015, 17:41

Hey, da's niet eerlijk. Ik heb jouw topic niet gesloten.. :lol:

Ik heb alleen maar aangegeven dat het volgens mij wel dicht kon omdat er al een draadje over het onderwerp liep. Heb je zelfs verteld om welk draadje het ging zodat je verder kon. En dat je naar het verkeerde versienummer aan het zoeken was. Maar Sigmasailor heeft het uiteindelijk gesloten. Maar toch is jouw reactie niet tegen hem gericht en krijg ik nu om mijn kop. Heel bijzonder :mrgreen:

Weet je zelf nog waar het je eigenlijk om te doen is?
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Remote app

Bericht door sigmasailor » 07 jan 2015, 18:10

Zullen we maar weer gewoon ON TOPIC gaan?
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

968mint
Forumlid
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 sep 2013, 11:45

Re: Remote app

Bericht door 968mint » 31 mar 2015, 09:09

Weer on topic.
Bij wijze van uitzondering heeft bij mij alles vanaf het begin goed gewerkt met mijn samsung galaxy S2 plus. App starten wifi maakt verbinding ... app sluiten wifi met auto verbroken en weer de thuis wifi. in de auto gewoon internet verbinding ,

echter sinds de laatste update van mitsubishi. pakt de telefoon de wifi verbinding van de auto zodra hij de kans krijgt, ook als de app niet gebruikt wordt. in huis te dichtbij plop hangt hij weer aan de auto en ook in de auto pakt hij hem regelmatig. uitermate lastig en niet echt een update in mijn ogen (helaas word je bijna gedwongen zo'n update uit te voeren, andere blijft hij erop zeuren en vroeg of laat vergeet je te weigeren.

iemand een oplossing.

mr76
Forumlid
Berichten: 441
Lid geworden op: 08 nov 2013, 15:49

Re: Remote app

Bericht door mr76 » 31 mar 2015, 11:20

ik heb de functie smart network switch aanstaan. maar nadeel is dat ie dan niet atlijd goed verbinding maakt met de auto. aan andere kant hou je wel internet verbinding.
Het is er idd. niet veel beter op geworden.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Remote app

Bericht door Anko » 31 mar 2015, 21:02

968mint schreef:echter sinds de laatste update van mitsubishi. pakt de telefoon de wifi verbinding van de auto zodra hij de kans krijgt, ook als de app niet gebruikt worst.
Weet je zeker dat je niet onbedoeld een "automatisch verbinden" setting aan hebt gezet? Ik bedoel: hoe kan een update van Mitsubishi nou effect op het gedrag van je telefoon hebben als de app niet eens actief is?
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Plaats reactie