Beschermen wit leder in PHEV

Alles met betrekking tot het interieur van je PHEV
Plaats reactie
Slod

Beschermen wit leder in PHEV

Bericht door Slod » 13 okt 2013, 10:59

Goedenmorgen,

Ik heb in mijn PHEV wit leder besteld, kon de verleiding niet weerstaan ;-) Echter ik heb geen ervaring met onderhoud van leer in auto, al helemaal niet met wit of licht leder. Is er iemand die reeds de luxe van een auto met licht lederen bekleding heeft mogen ondergaan en die praktische tips heeft voor bescherming of onderhoud van dit leer?

Hartelijk dank!
Han

Slod

Re: Beschermen wit leder in PHEV

Bericht door Slod » 13 okt 2013, 21:49

Niemand?! :?

willempie

Re: Beschermen wit leder in PHEV

Bericht door willempie » 13 okt 2013, 22:37

Geen choco-ijsjes achterin (geloof me)

Reinier L
Forumlid
Berichten: 640
Lid geworden op: 24 aug 2013, 10:32

Re: Beschermen wit leder in PHEV

Bericht door Reinier L » 13 okt 2013, 23:03

Slod schreef:Goedenmorgen,

Ik heb in mijn PHEV wit leder besteld, kon de verleiding niet weerstaan ;-) Echter ik heb geen ervaring met onderhoud van leer in auto, al helemaal niet met wit of licht leder. Is er iemand die reeds de luxe van een auto met licht lederen bekleding heeft mogen ondergaan en die praktische tips heeft voor bescherming of onderhoud van dit leer?

Hartelijk dank!
Han
Zoiets?:

De Gentle Cleaner is een uitstekende leerreiniger. Haalt gemakkelijk vervuiling weg en is in te borstelen met een zachte borstel (paardenhaar). Is veilig in gebruik en niet agressief. Gliptone wordt gebruikt bij o.a. de volgende merken: Rolls-Royce, Jaguar, Ferrari, Aston Martin, TVR, Bristol Cars en Saab GB. De producten van Gliptone worden aanbevolen door o.a. de Rolls Royce Enthusiasts Club Interior Care and Renovation Seminars. Aanbevolen door Classic Monthly en als "best buy" uitgeroepen door "Classic & Sports car".
OUTLAND(CRUIS)ER

MitsuAccu
Forumlid
Berichten: 407
Lid geworden op: 09 sep 2013, 11:34

Re: Beschermen wit leder in PHEV