Hondenrek

Alles met betrekking tot het interieur van je PHEV
Zorro

Re: Hondenrek

Bericht door Zorro » 20 feb 2014, 12:55

Zeker goed nieuws. En ik heb meteen antwoord op de vraag wanneer ze geleverd worden; ik dacht dat ze op voorraad waren, maar dat blijkt niet zo te zijn. Althans, nog niet.

Bedankt.

JeroenJ

Re: Hondenrek

Bericht door JeroenJ » 21 feb 2014, 15:49

Calx schreef:
JeroenJ schreef:Heb zelf een berichtje bij TravAll achter gelaten waar trouwens direct op gereageerd werd dat ze bezig zijn een Guard en Divider te maken. Duurt alleen nog wel 3 a 4 maanden.

Thank you for your enquiry.
We have started the development of the dog guard for the brand new Mitsubishi Outlander & Outlander Hybrid.
The guard should be available in 3-4 Months time.
Would you like an email from us when the product is available?
Kind Regards
-----------------------------
Customer Services
http://www.travall.com


Zelf ben ik vooral geïntereseerd in de divider (natuurlijk met Guard) zodat ik ook op een veilige manier (voor de hond) andere spullen mee kan nemen.
@JeroenJ en al iets vernomen van travall?
Ik heb maar weer een mailtje gestuud, het is immers 3 maanden geleden.
Dit is haar antwoord:
Thank you for your email. I have not forgotten you. Our factory is manufacturing the dog guard at the moment. The divider has not been developed yet therefore I am waiting for an update on it.

I will let you know as soon as I have further information on it.

Apologies for the long waiting time.

Kind Regards
Heeft iemand al kunnen ontdekken waar de rekken zoals afgebeeld in de Duitse Jagers uitvoering vandaan komt?

RonvanD

Re: Hondenrek

Bericht door RonvanD » 21 feb 2014, 16:25

Het hondenrek dat door hondenrekkenshop.nl verkocht wordt komt ook bij Travall vandaan. Blijkbaar zijn ze dus klaar met de ontwikkeling en is het rek inmiddels in productie genomen.

Calx

Re: Hondenrek

Bericht door Calx » 21 feb 2014, 18:07

JeroenJ schreef: @JeroenJ en al iets vernomen van travall?
Ik heb maar weer een mailtje gestuud, het is immers 3 maanden geleden.
[/quote]

@JeroenJ: thanx

gbta

Re: Hondenrek

Bericht door gbta » 07 mar 2014, 10:24

Via de dealer had ik op 15 februari een mail ontvangen over een hondenrek voor onze PHEV.
Bekeken en uiteraard direct besteld, met als te verwachten levering week 12.
Helaas had ik niet eerst even op ons forum gekeken en liep daarom de kortingscode van 10% mis.

Deze week kreeg ik een mail dat het hondenrek op transport is gezet en eind deze week geleverd wordt.
Dat op zich is al zeer netjes van Karen, van eddes automotive, maar de service gaat nog verder.

Ik heb een mailtje terug gestuurd met een bedankje en terloops gemeld dat ik net te snel was met bestellen.
Direct antwoord daarop was dat ze dat alsnog gaan regelen en ik de 10% retour krijg. :shock: :D

Als het hondenrek net zo is als de service die zij leveren, dan kan dat niet anders als zeer goed zijn!!!

http://hondenrekkenshop.nl/outlander-phev.php

UPDATE:
Hij is binnen en gemonteerd binnen 15 minuten... Het uitpakken vergt meer tijd dan de montage :lol:
Erg degelijk en mooi afgewerkt hondenrek.... kortom een aanrader.
(merk is travall)
Laatst gewijzigd door gbta op 07 mar 2014, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.

RonvanD

Re: Hondenrek

Bericht door RonvanD » 07 mar 2014, 12:00

Inderdaad super. Overigens zijn de rekken die ze leveren van Travall, dus ik denk dat het met de kwaliteit wel goed zit. Het rek dat ik in mijn Laguna had was ook van Travall en dat zat prima in elkaar.

Overigens verwacht ik mijn hondenrek vandaag geleverd te krijgen. Volgens de UPS track/trace is 'ie onderweg :)

NestorY*K

Re: Hondenrek

Bericht door NestorY*K » 08 mar 2014, 09:48

Hier ook gisteren ontvangen, past prima! Kost natuurlijk wel wat effectieve ruimte maar voor de rest helemaal blij mee

Zorro

Re: Hondenrek

Bericht door Zorro » 08 mar 2014, 15:41

Ik heb hem ook gekregen. Eén of andere lomperik was op de verpakking gaan staan (getuige de voetafdruk....), maar geen schade gelukkig. Moest wel even tien keer nadenken over wat nou links, rechts, voor en achter was. De bijgevoegde tekening is wat cryptisch, ook al door "links" aan de rechterkant af te beelden en andersom.... Heeft waarschijnlijk met de UK fabrikant te maken :lol: .

Overigens kost het rek volgens mij geen ruimte, maar levert het juist (effectief bruikbare) ruimte op; je kunt het rek gebruiken om al je zooi tegenaan te stouwen als je met vakantie gaat. Scheelt een dakkoffer (en daarmee een sloot benzine ;) ).

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: Hondenrek

Bericht door Hansjebrinkers » 08 mar 2014, 17:04

Inmiddels ook ontvangen en ingebouwd. Handleiding inderdaad niet erg duidelijk. Prima rekje.
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

RonvanD

Re: Hondenrek

Bericht door RonvanD » 08 mar 2014, 18:43

Kun je het afdekscherm van de kofferruimte er nog uithalen als het rek erin zit ? Bij mijn Laguna zat het rek dan namelijk in de weg.

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: Hondenrek

Bericht door Hansjebrinkers » 09 mar 2014, 10:54

RonvanD schreef:Kun je het afdekscherm van de kofferruimte er nog uithalen als het rek erin zit ? Bij mijn Laguna zat het rek dan namelijk in de weg.
Ja, kan nog. Scherm zit in de achterste bevestigingspunten.
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

RonvanD

Re: Hondenrek

Bericht door RonvanD » 21 mar 2014, 15:10

Zou iemand misschien een fotootje kunnen plaatsen van het gemonteerde hondenrek ? Of, als dat lastig is, een foto aan mij kunnen mailen via r punt vandorsten @ zonnet.nl ?

Reinier L
Forumlid
Berichten: 640
Lid geworden op: 24 aug 2013, 10:32

Re: Hondenrek

Bericht door Reinier L » 21 mar 2014, 23:06

RonvanD schreef:Zou iemand misschien een fotootje kunnen plaatsen van het gemonteerde hondenrek ? Of, als dat lastig is, een foto aan mij kunnen mailen via r punt vandorsten @ zonnet.nl ?
Zie blz 2 van dit draadje. En link naar de website leverancier.
OUTLAND(CRUIS)ER

RonvanD

Re: Hondenrek

Bericht door RonvanD » 21 mar 2014, 23:17

Dat is niet het hondenrek zoals dat door Travall geleverd word. Daarnaast is de foto op de site van hondenrekkenshop niet heel duidelijk. Vandaar mijn verzoek of iemand misschien een foto kon plaatsen.

hemdd
Forumlid
Berichten: 58
Lid geworden op: 26 jul 2013, 20:24

Re: Hondenrek

Bericht door hemdd » 05 mei 2014, 19:10

Als je het hondenrek plaatst, kan de rugleuning van de achterbank dan helemaal naar achter?

hemdd
Forumlid
Berichten: 58
Lid geworden op: 26 jul 2013, 20:24

Re: Hondenrek

Bericht door hemdd » 17 mei 2014, 10:46

hemdd schreef:Als je het hondenrek plaatst, kan de rugleuning van de achterbank dan helemaal naar achter?
Wil iemand mijn vraag beantwoorden?
Alvast bedankt.

RonvanD

Re: Hondenrek

Bericht door RonvanD » 17 mei 2014, 10:50

Ja, dat kan.

hemdd
Forumlid
Berichten: 58
Lid geworden op: 26 jul 2013, 20:24

Re: Hondenrek

Bericht door hemdd » 19 mei 2014, 16:22

Bedankt Ron

sparkle

Re: Hondenrek

Bericht door sparkle » 01 jun 2014, 16:50

Het Travall hondenrek wordt nu ook geleverd door:
http://www.hondenrek.nl/epages/62435405.sf/nl_NL/?

hemdd
Forumlid
Berichten: 58
Lid geworden op: 26 jul 2013, 20:24

Re: Hondenrek

Bericht door hemdd » 12 jun 2014, 18:57

RonvanD schreef:Ja, dat kan.
Het kan dus niet. En zeker niet als de hoofdsteunen omhoog moeten. De achterleuning kan wel een stuk naar achter, maar dus niet helemaal. Ook onstaan er deuken in het plastic van je achterramen.

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: Hondenrek

Bericht door Hansjebrinkers » 17 jun 2014, 21:46

Laatste stand kan idd niet, maar volgens mij de op1 na laatste stand wel, ook met de hoofdsteunen in de hoogste stand. En inderdaad, de pootjes drukken een beetje in het plastic, maar om het nu deuken te noemen gaat me erg ver. Voor een aftermarket rek vindt ik het een prima ding.
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Gebruikersavatar
zdDog
Forumlid
Berichten: 385
Lid geworden op: 30 okt 2013, 12:50
Contacteer:

Re: Hondenrek

Bericht door zdDog » 20 jun 2014, 15:54

dit nog wat?
Dog_Bag_Car.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
De Partij van de Rede

Instyle+ Amethyst Black #-SPX-##, zw. leer
Klasse 5 alarm, disklok (small), afn. 13p trekhaak, VIN/kenteken geëtst
Altijd ECO mode, B0 en airco uit. Samsung S4. 14x 275W zonnepanelen. RVS interieur fittings Tasker verwarming

phever

Re: Hondenrek

Bericht door phever » 22 aug 2014, 12:48

Ter info :)

Het scheidingsrek als aanvulling op het hondenrek is nu ook beschikbaar via http://www.hondenrekkenshop.nl
De kortingscode is ook weer beschikbaar voor 10% korting: phev10

...directe link: http://www.hondenrekkenshop.nl/wt011/nl ... ts_id=2636

Afbeelding

jangoed
Forumlid
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 sep 2013, 15:09

Re: Hondenrek

Bericht door jangoed » 22 aug 2014, 13:34

Het is mij , na de vakantie, ook opgevallen dat het hondenrek deuken in de raamomlijsting maakt.
Beetje jammer!
Instyle+ ; Silky-white; Zwart leder; Sidebars; Verbrederset; afneembare trekhaak+skidplate; LED; Sportpack; Stylepack; 18"LM winterset.
Vorige auto: Mitsubishi Outlander 2.4 Instyle 2010
Leverdatum: 30-11-2013

Eric67

Re: Hondenrek

Bericht door Eric67 » 22 aug 2014, 23:29

niet te strak aandraaien.
als je het hek verwijderd zijn de "deuken" ook zo weer weg . Was bij mijn Jeep in ieder geval wel zo. ;)

Plaats reactie