Hondenrek

Alles met betrekking tot het interieur van je PHEV
Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: Hondenrek

Bericht door Hansjebrinkers » 24 dec 2013, 23:26

Keep us posted :-)
Laatst gewijzigd door Jos op 25 dec 2013, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Overbodige quote verwijderd
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Coen Kampstra
Forumlid
Berichten: 35
Lid geworden op: 02 mei 2013, 08:24

Re: Hondenrek

Bericht door Coen Kampstra » 26 dec 2013, 14:58

zal ik doen :)

TEPHEV

Re: Hondenrek

Bericht door TEPHEV » 04 jan 2014, 16:54

In Duitsland is een speciale uitvoering voor jagers op de markt gebracht; minder groen dan die van ons ;) , maar met een rek tussen de bagageruimte en het passagierscompartiment:

http://www.mitsu-talk.de/index.php?page ... adID=42973

TEPHEV

Re: Hondenrek

Bericht door TEPHEV » 04 jan 2014, 17:39

Onderstaande link naar de 'Jager uitvoering' toont alleen de foto's als je je aangemeld hebt voor het forum.
Hierbij een alternatief:
http://www.kues.de/newsdetail.aspx?ID=12207
Laatst gewijzigd door OutSander op 04 jan 2014, 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link hersteld.

jeffrey

Re: Hondenrek

Bericht door jeffrey » 05 jan 2014, 15:52

Gisteren het bestelde hondenrek bij Chris Varia in de auto geplaatst. Installatie duurt 5 minuten en het materiaal is van degelijke kwaliteit, de pasvorm is goed en na alles goed aangedraaid te hebben (niet overdreven doordraaien) zit het stevig.

Dikke aanrader voor iedereen met een hond of met veel bagage in de achterbak.

fri67nl

Re: Hondenrek

Bericht door fri67nl » 05 jan 2014, 19:13

Het rek wat ik had besteld bij Chris Variava is afgelopen week afgeleverd; dit weekend snel gemonteerd en past uitstekend. Het is solide en ziet er goed afgewerkt uit. Enige nadeeltje zou kunnen zijn, dat je het afneembare afdekzeil nu standaard een positie naar voren moet monteren waardoor je nuttige ruimte wat afneemt. De hond vindt het prima en dat is er toch een van meer dan 40 kg.

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: Hondenrek

Bericht door Hansjebrinkers » 19 jan 2014, 10:56

Coen Kampstra schreef:Hij wist ook te vertellen dat het Engelse rek niet naar NL komt (net een paar zaken niet goed volgens importeur), maar dat er een Nieuw Zeelandse is die wel goed zou zijn. Waarschijnlijk binnen enkele weken geregeld.
Al Nieuw zeelands nieuws?
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

dennisn
Nieuw forumlid
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 sep 2013, 10:39

Re: Hondenrek

Bericht door dennisn » 19 jan 2014, 20:23

Ook ik heb het rek bij Chris Variva besteld en vanmiddag gemonteerd. Top in orde!

mutsiemutsie

Re: Hondenrek

Bericht door mutsiemutsie » 20 jan 2014, 11:00

Waarom kiezen jullie voor de Engelse versie en niet die van bijv. honderekkenshop.nl of hondenrek.nl :?:

RonvanD

Re: Hondenrek

Bericht door RonvanD » 20 jan 2014, 11:22

Die bij hondenrekkenshop.nl is nog niet leverbaar, maar wordt binnenkort verwacht. Zodra het rek beschikbaar was zou ik een email ontvangen.

Calx

Re: Hondenrek

Bericht door Calx » 11 feb 2014, 10:07

JeroenJ schreef:Heb zelf een berichtje bij TravAll achter gelaten waar trouwens direct op gereageerd werd dat ze bezig zijn een Guard en Divider te maken. Duurt alleen nog wel 3 a 4 maanden.

Thank you for your enquiry.
We have started the development of the dog guard for the brand new Mitsubishi Outlander & Outlander Hybrid.
The guard should be available in 3-4 Months time.
Would you like an email from us when the product is available?
Kind Regards
-----------------------------
Customer Services
http://www.travall.com


Zelf ben ik vooral geïntereseerd in de divider (natuurlijk met Guard) zodat ik ook op een veilige manier (voor de hond) andere spullen mee kan nemen.
@JeroenJ en al iets vernomen van travall?

RonvanD

Re: Hondenrek

Bericht door RonvanD » 15 feb 2014, 12:27

Heb vandaag een mail van hondenrekkenshop.nl ontvangen dat het hondenrek in de webshop te bestellen is. Prijs is EUR 180, maar met de code phev10 krijg je bij bestelling voor 20 februari nog 10% korting. Verzenden is gratis.
Zie onderstaande mail:
Beste heer van D,

Enige tijd geleden heeft u geïnformeerd naar de beschikbaarheid van ons hondenrek met originele pasvorm voor de Mitsubishi Outlander (PHEV)…tevens ook geschikt voor de gewone, niet hybrid versie!
We zijn erg blij u te melden dat deze vanaf vandaag is toegevoegd aan ons assortiment en bestelbaar via http://www.hondenrekkenshop.nl



De directe link naar het rek is: http://hondenrekkenshop.nl/wt011/nl//pr ... ts_id=2623

Aangezien wij uw vroegtijdige interesse zeer waarderen, hebben wij een speciale kortingscode voor u aangemaakt, zodat u 10% extra introductiekorting ontvangt bij uw bestelling voor 20 februari 2014. De kortingscode die u hiervoor dient te gebruiken is: phev10 (kleine letters).
Mocht u een collega of kennis weten met ook een Outlander (PHEV), of lid zijn van een forum, dan mag u deze code gerust delen!

We hebben bij de fabriek een eerste maximale batch bestelling gedaan van 75 stuks en verwachten deze in week 12 beschikbaar in ons magazijn voor uitlevering. Aangezien de vraag groot is (al 64 interesse mails zoals u), zullen we de bestellingen met een actiecode met voorrang behandelen bij de uitlevering van de eerste 75 stuks.

Ik hoop u zo naar wens geïnformeerd te hebben, en zien uw bestelling graag tegemoet!

TIP: We hebben ook twee mooie kofferbakmatten beschikbaar via http://www.rubbermattenshop.nl
Directe link: http://rubbermattenshop.nl/wt09/nl//adv ... =0&sort=3a

Met vriendelijke groet,

- Karen
____________________________
Seddes Automotive | Servicedesk

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: Hondenrek

Bericht door Hansjebrinkers » 15 feb 2014, 12:34

Goed nieuws! Ik ga er direct mee aan de slag :-)
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

RonvanD

Re: Hondenrek

Bericht door RonvanD » 17 feb 2014, 08:23

Ik heb hem in inmiddels besteld. €162 incl verzendkosten.
Nu de auto nog :)

Gebruikersavatar
jaapv
Forumlid
Berichten: 490
Lid geworden op: 18 jan 2014, 09:56
Locatie: Hellevoetsluis
Contacteer:

Re: Hondenrek

Bericht door jaapv » 17 feb 2014, 10:00

Bij “Fressnapf” (Duitse dierenwinkelketen) hebben ze mooie plastic benches die precies passen. Voordeel: de auto blijft harenvrij.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door jaapv op 17 feb 2014, 11:25, 2 keer totaal gewijzigd.

Zorro

Re: Hondenrek

Bericht door Zorro » 17 feb 2014, 11:01

Volgens mij krijgen ze het nog druk bij de hondenrekkenshop. Nou heb ik zo'n onwijs gave golden ronddraven, maar ook zonder hond is zo'n rek echt ideaal om je bagage tegenaan te stouwen.

Nog bedankt voor de kortingcode trouwens, die was gemakkelijk verdiend!

RonvanD

Re: Hondenrek

Bericht door RonvanD » 17 feb 2014, 11:06

Ze zijn daar goed bezig: ik hoorde van mijn dealer dat ze alle Mitsubishi-dealers gemaild hebben.
Da's slimme marketing.

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: Hondenrek

Bericht door Hansjebrinkers » 17 feb 2014, 13:20

Hansjebrinkers schreef:Goed nieuws! Ik ga er direct mee aan de slag :-)
Besteld, levering vanaf week 12.....
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

RonvanD

Re: Hondenrek

Bericht door RonvanD » 17 feb 2014, 13:40

Ik was denk ik een van de eersten. Heb uiteraard eerst zelf besteld voordat ik het hier gemeld heb ;)

NestorY*K

Re: Hondenrek

Bericht door NestorY*K » 17 feb 2014, 15:42

RonvanD schreef:Ik heb hem in inmiddels besteld. €162 incl verzendkosten.
Nu de auto nog :)
het wordt mij niet helemaal duidelijk uit de foto's hoe dit rek nu bevestigd wordt. Heb jij hier meer informatie over toevallig?

RonvanD

Re: Hondenrek

Bericht door RonvanD » 17 feb 2014, 16:18

Bij mijn huidige auto zitten ze aan de bagageogen in de kofferruimte vast en aan daarvoor bestemde ogen in de hemel van de auto.

Hoe het bij de Outlander zit weet ik niet, dus ik heb de montagehandleiding per email opgevraagd. Als ik meer weet hoor je het van mij.
Laatst gewijzigd door RonvanD op 17 feb 2014, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Shiplover
Forumlid
Berichten: 106
Lid geworden op: 14 jun 2013, 05:11

Re: Hondenrek

Bericht door Shiplover » 17 feb 2014, 16:30

Direct besteld :D

RonvanD

Re: Hondenrek

Bericht door RonvanD » 17 feb 2014, 17:47

Email terugontvangen. Handleiding is nog in de maak, maar grotendeels hetzelfde als bij het vorige model van de Outlander. Voor de montagehandleiding daarvan zie http://dogguardsandcages.com/media/pdf/TDG1118.pdf .

NestorY*K

Re: Hondenrek

Bericht door NestorY*K » 18 feb 2014, 20:00

Super, bedankt. Bagageogen zitten in de PHEV aan de zijkant dus lijkt mij ideale plek voor bevestiging zonder al teveel ruimte kwijt te raken. Dus ook besteld (met korting). tx!

RonvanD

Re: Hondenrek

Bericht door RonvanD » 20 feb 2014, 12:09

Zojuist een email ontvangen van hondenrekkenshop.nl:

"Hallo Ron,

We hadden vernomen dat jij de kortingscode voor het hondenrek op het OUTLANDERPHEVFORUM gedeeld hebt. Heel erg fijn! We hadden hierbij aangegeven dat deze geldig was t/m 20-02-2014. Gezien de enorme vraag wilden wij de kortingscode voor forumgebruikers graag handhaven en een standaard forumkorting aanbieden van 10% op het hondenrek voor forumleden. Dezelfde code zal gewoon actief blijven phev10

Nog een ander nieuwtje: Ik kreeg vandaag door dat het rek misschien al eerder hier in huis is…eind week 9 of 10 verwachten we al het eerste deel van de eerste batch bestelling. Ik laat het je weten, want jij zal bij de eerste uitleveringen zitten.

Met vriendelijke groet,

- Karen"


Dus voor degenen die te laat waren om met de korting te bestellen: de code blijft geldig.

Goed nieuws lijkt me!

Plaats reactie