Aanmelden vanaf meer devices

Een poll, wil je graag meedoen en moderator worden? Plaats hier je verzoeken en we gaan er naar kijken.
Plaats reactie
Sjeiz

Aanmelden vanaf meer devices

Bericht door Sjeiz » 13 okt 2013, 15:39

Beste mensen,

vandaag kon ik niet inloggen op het forum.
Ik kreeg de melding dat ik succesvol was aangemeld, maar zodra de pagina dan doorsprong naar het forum, was ik weer afgemeld.
Na een hele hoop pielen denk ik dat ik het probleem gevonden heb: Ik stond nog via mijn iPad aangemeld op het forum. Zodra ik me daar had afgemeld, kon ik via mijn PC weer inloggen op het forum.

Klopt het dat je maar vanaf één device tegelijkertijd aangemeld mag zijn?
Dit is zoooo 1980. Ik heb een PC thuis, een PC op werk, een laptop, een iPad en een smartphone. Het gaat dus regelmatig voorkomen dat op één van deze devices de aanmelding nog actief is, waardoor ik op een ander device niet meer van het forum gebruik zou kunnen maken.

Mvrgr,
Sjeiz

Neeler

Re: Aanmelden vanaf meer devices

Bericht door Neeler » 13 okt 2013, 16:01

Toevallig met IE10? Heb ik ook in chrome werkt dit wel goed ook op meerdere devices

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Aanmelden vanaf meer devices

Bericht door Anko » 13 okt 2013, 17:10

Geloof het niet hoor. Ben zelf wel eens op drie apparaten tegelijk ingelogged.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Sjeiz

Re: Aanmelden vanaf meer devices

Bericht door Sjeiz » 14 okt 2013, 18:39

OK, dan heeft het dus niks aangelogd op een ander device te maken.
Ik had het daarnet weer. Ik klikte een subforum open, heb aangemeld, pagina spring na aanmelden automatisch door. Grrrr!

Browser (IE 11) gesloten, weer geopend, naar het beginscherm van het forum en eerst ingelogd. Dan lijkt het wel goed te gaan.

Gr - Sjeiz

Plaats reactie