even voorstellen

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
deschreut
Model PHEV: III (2019-2025) 2.4

even voorstellen

Bericht door deschreut » 18 mei 2026, 18:06

Sinds vorig jaar rij ik in een import outlander phev 2021 met veel plezier.
Het was even zoeken naar ondersteuning voor draadloze apple carplay, die is er dus niet op de modellen voor 2022. Het kan wel met een usb dongle op de oudere modellen.
Ik ben enigzins teleurgesteld in de Mitsubishi dealers rondom A'dam. Aanmelden en in de agenda plaatsen onderhoud gaat online en pas 2 weken later kwam er een antwoord. Geen bevestiging maar de mededeling dat de dealer in ADAM-ZO geen onderhoud doet. Gelukkig kan een Outlander PHEV overal in onderhoud, ook buiten de Mitsubishi garages. Wanneer ik toch onverhoopt een Mitsubishi dealer moet zoeken dan is er vast wel een dealer waar mensen positieve ervaringen hebben. Ik hou mij aanbevolen.

erichendri
Sponsor van dit forum

Re: even voorstellen

Bericht door erichendri » 18 mei 2026, 21:43

Heb goede ervaringen met de dealer in Nieuwegein, Stekelenburg.
Overigens bel ik hun als de auto een beurt nodig heeft.
Met mijn km's is dat 1x per jaar.
Auto is daar april 2025 gekocht en heeft nu 1x een beurt gehad.
Auto was vanaf nieuw daar in onderhoud.
Ook is daar een nieuwe accu gemonteerd.
Ik kom zelf uit Doorn maar met de vorige auto, een subaru legacy ging ik voor onderhoud naar Volkel. (uurtje rijden)

Eric
Sinds april 2025 bezitter van een pearl zwarte outlander phev instyle van 2013 met een 5 jaar oude accu.
Voor mijn werk rijdt ik een fiat e-panda en op elektrische OV bussen

BoW
Sponsor van dit forum

Re: even voorstellen

Bericht door BoW » 19 mei 2026, 12:05

Mijn piepkleine Mitsubishi dealer/garage geeft ook pas heel laat antwoord op e-mails en zegt dat ik moet bellen als ik wat wil plannen. Ik heb me aangepast door voortaan te bellen en dan geen probleem.

Ik snap dat wel, veel garagebedrijven willen niet onnodig lang met administratieve taken bezig zijn, noch iemand speciaal daarvoor inhuren die de hele dag achter een balie of op een kantoor zit. Receptionisten en autoverkopers zijn vooral iets voor veel grotere dealers, je moet niet vergeten dat Mitsubishi als merk bijna weg was uit Europa, en o.a. 4 jaar lang geen nieuwe Outlanders heeft verkocht. Wat er over is zijn vaak kleinere garages heb ik het idee.

Plaats reactie