Misschien nuttig voor diegenen met Outlander 2025 trekhaak problemen ?

Algemene vragen over de Mitsubishi Outlander PHEV, antwoorden en ervaringen
Plaats reactie
BoW
Sponsor van dit forum

Misschien nuttig voor diegenen met Outlander 2025 trekhaak problemen ?

Bericht door BoW » 18 okt 2025, 23:38

Ik kwam dit tegen van Belgische autojournalisten. Kennelijk echte wat ze weten te vertellen dat alle Mitsubishi modellen in Europa vanaf 2021 eigenlijk gedeelde platforms zijn met Renault. Zo weten ze te vertellen dat de Eclipse Cross dezelfde carosserie heeft als de Scenic. ASX is de Captur en de Grandis de Symbios. En de Outlander IV staat op hetzelfde platform als een Renault Espace en Nissan X trial/Rogue.

Dus dames en heren Outlander III eigenaren : wij hebben de laatste ECHTE Mitsubishi's :lol:

Maar alle gekheid op een stokje, dat gedeelde Outlander IV platform heet dus CMF-CD en dat moet aanknopings punten bieden voor te hoge trekhaken voor de Mitsubishi Outlander IV. Want je kunt nu ook informeren hoe dat bij de Nissan X trail/Rogue zit en bij de Renault Espace.

Het kan dat dat bij de PHEV net iets anders is gemaakt, maar ik vermoed van niet omdat mijn trekhaak constructie ook past op benzine en diesel versies van de Outlander III en vice versa. Enige verschil is hoeveel kogeldruk het mag hebben, en dan niet omwege de constructie en bevestiging maar waarschijnlijk gewicht van de batterij op de ophanging van de achterwielen.

hele filmpje hier https://www.youtube.com/watch?v=rZeFN3EMc0g
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Plaats reactie