Wat ik je aanraad is eens te kijken op
https://phevwatchdog.net/ welke OBD II adapter je in de poort onder je stuur kunt steken en de Watchdog app op je mobiel te installeren. Die adapters kun je gewoon kopen bij bijv bol.com of iets dergelijks en zijn niet erg duur.
Dan krijg je op je mobiel een zee van data waar de auto allemaal mee bezig is, en wordt het veel duidelijker hoe ie werkt. En vooral ook in welke staat de baterij is, hoeveel cycli die doorlopen heeft ( slijtage dus ) enz enz.
Dat is ook hoe de meesten van ons een idee hebben gekregen wat de auto nou eigenlijk doet. Mitsubishi heeft hem wel zo ontworpen dat je dat niet perse hoeft te weten, maar als je er bijzondere dingen mee gaat doen is dat wel aan te raden. Hij heeft om te beginnen al 3 vermogens waarmee je rijdt, afhankelijk van de knoppen die je wel of niet inschakelt. Dat is al anders dan de meeste benzine/diesel schakel auto's.
Erg complex stuk techniek deze auto's. Dat kun je ook al vermoeden met 3 motoren - en zelfs de 70 KW sterke generator heeft ook een (start)motor functie - dus 4 motoren, terwijl vrijwel iedere auto er op uitzonderingen na 1 had
