Het zal zeker al tig duizend keer gevraagd zijn, maar ik krijg het niet gevonden en voor elkaar. Ik heb de SSIS en password door de garage uit laten lezen (tweedehands Outlander 2021) maar krijg met geen mogelijkheid de app gekoppeld met de auto of andersom. Elke keer krijg is storing 2101.
Er zijn geen terugroepacties meer, nagevraagd bij Mitsubishi NL.
Wat kan ik nog proberen?
Groet
Pieter
geen koppeling mogelijk tussen app en auto
-
- Nieuw forumlid
-
- Sponsor van dit forum
Re: geen koppeling mogelijk tussen app en auto
Daar is al veel over geschrevenen ik heb het ook 3 x opgegeven voor het nog een keertje te proberen wat uiteindelijk is gelukt.
- Sleutel tot een geslaagde poging is dat je wifi de wifi van de auto moet zien voordat de rest van de stappen ook maar gaat werken.
- De wifi van de auto is ZEER zwak en wordt in woonwijken gemakkelijk weggedrukt door alle wifi zenders in huizen.
Mijn theorie dat je ver van woonkernen waar andere wifi bronnen afwezig zijn het weleens veel makkelijker zou kunnen zijn voor je mobiel de wifi van de auto op te merken en te kunnen verbinden.
Overigens moet ik wel zeggen dat ik die app totaal niet nuttig vind omdat je belachelijk genoeg naast de auto moet staan om hem te bedienen. Als het nou eens een paar honderd meter, of vanuit huis was....
- Sleutel tot een geslaagde poging is dat je wifi de wifi van de auto moet zien voordat de rest van de stappen ook maar gaat werken.
- De wifi van de auto is ZEER zwak en wordt in woonwijken gemakkelijk weggedrukt door alle wifi zenders in huizen.
Mijn theorie dat je ver van woonkernen waar andere wifi bronnen afwezig zijn het weleens veel makkelijker zou kunnen zijn voor je mobiel de wifi van de auto op te merken en te kunnen verbinden.
Overigens moet ik wel zeggen dat ik die app totaal niet nuttig vind omdat je belachelijk genoeg naast de auto moet staan om hem te bedienen. Als het nou eens een paar honderd meter, of vanuit huis was....
-
- Nieuw forumlid
Re: geen koppeling mogelijk tussen app en auto
dank je wel. Ik ga het proberen!