Wel Wifi geen verbinding met App

Met een tijdsklok je standkachel bedienen is zóóó 2012
Plaats reactie
mamanily

Wel Wifi geen verbinding met App

Bericht door mamanily » 23 dec 2014, 19:43

Ik heb afgelopen half jaar geen problemen met mijn wifi verbinding en app gebruik gehad.
Opeens, zonder dat ik wijzigingen gemaakt heb, krijg ik geen verbinding meer met de app.
De Wifi verbinding wordt wel netjes gestart, maar daarna geen communicatie met de auto. Terwijl de wifi verbinding open blijft staan ?!

Zowel aan auto zijde als aan android zijde geen wijzigingen geweest. gewoon zomaar dus verlies aan functionaliteit :(

Iemand een idee ?

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Wel Wifi geen verbinding met App

Bericht door sigmasailor » 23 dec 2014, 20:38

Bitjes en bytejes? Misschien helpt een reset?
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

ictijoos
Forumlid
Berichten: 387
Lid geworden op: 18 jun 2013, 20:17

Re: Wel Wifi geen verbinding met App

Bericht door ictijoos » 23 dec 2014, 21:51

Gebeurt geregeld. Links achter accuklem los. 10 seconden later weer vast maken, auto starten, verwarming weer qua temperatuur instellen, nog even wachten en plop, daar is wifi weer die wel werkt.

Eephje
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2023, 22:46

Re: Wel Wifi geen verbinding met App

Bericht door Eephje » 12 nov 2023, 19:54

Wat ik nergens teruglees na zelf weer een halfuur te hebben zitten klooien, is dat het tegenwoordig ook nodig is om je Locatie (gps) en/of Bluetooth aan te zetten om te verbinden. Ik stond alweer op het punt om de boel te resetten, toen me ik me dit gelukkig net op tijd weer herinnerde... Beide aangezet en toen was verbinden geen probleem meer... :D

Plaats reactie