Voorstellen Mark outlander 2015 x line limited

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
Marksprok
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2023, 18:34

Voorstellen Mark outlander 2015 x line limited

Bericht door Marksprok » 30 jul 2023, 11:21

Hai, ik ben Mark en we hebben gister een zwarte phev outlander met 137000km gekocht met bijna alle opties.
3e auto waarin ik proefgereden had en deze was bijna onberispelijk. Opmerkelijk hoe ze alle 3 precies hetzelfde reden. Ik heb een degelijk gevoel bij de outlanders. Ik ben erg benieuwd naar de batterij en of het lukt om veel puur electrisch te rijden. Er komt nog een aankoopkeuring maar die zal weinig over de batterij zeggen. Deze stond met een voorspelde 12km electrische actieradius bij ca. 50% batterijvulling
Maar ik weet nog niet hoe het werkt, moet hij dan in eco modus staan of gewoon een fluwelen voet. Als we hem dinsdag halen moet dst duidelijk zijn. Even beginnen met laden, gelukkig aan huis, met een gewone stekker. Benieuwd naar alle ervaringen en tips hier!

Gebruikersavatar
JohanvdH
Forumlid
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 mei 2017, 11:46
Locatie: Wageningen

Re: Voorstellen Mark outlander 2015 x line limited

Bericht door JohanvdH » 31 jul 2023, 10:38

Welkom Mark!

Als je nieuwe Outlander uit 2015 is en nog geen 160.000km op de teller heeft valt deze (nog net!) binnen de garantie op het accupakket (mits volgens schema onderhouden).
Dus ff checken of het accupakket binnen de gestelde grenzen zit (die staan hier elders op het forum) en op tijd melden bij de dealer als het daaronder zit.

Zie viewtopic.php?t=4340
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+
11-2013, Amethyst Black (particulier gekocht in 2018)
Afbeelding

Plaats reactie